۰

رونمایی الجی از سه مانیتور فوق عریض با ویژگی های منحصر به فرد

بازدید 940

کمپانی LG طی سال های اخیر همواره در معرفی نمایشگرهایی با نسبت تصویر ۲۱:۹ پیشگام بوده، و به تازگی سه عضو جدید را به این خانواده اضافه کرده.در بین این مانیتورها که در IFA 2016 به نمایش گذاشته خواهند شد، مدل ۳۸UC99 دیده می شود که بزرگ ترین نمایشگر خمیده ۳۸ اینچی جهان به شمار می رود و از پاییز امسال با قیمت ۱۵۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

lg-ultrawide-curved-monitor-0

مدل دیگر که ۳۴UC79G نام دارد، ۳۴ اینچی و خمیده بوده و اواخر مهر ماه وارد بازار جهانی می گردد. این محصول ۷۰۰ دلار قیمت دارد. نهایتاً مانیتور ۳۴ اینچی با صفحه تخت یعنی ۳۴UM79M نیز قیمتی ۶۰۰ دلاری داشته و تا آبان ماه سر از بازار مصرف عمومی در خواهد آورد.

گفتنی است مدل غول آسای ۳۸ اینچی با رزولوشن +Quad HD یعنی ۱۶۰۰×۳۸۴۰ پیکسل، اولین مانیتور فوق عریض جهان به شمار می رود که به درگاه USB-C مجهز خواهد بود. نمایشگر  ۳۴UM79M به صورت پیش فرض از سیستم انتقال محتوای Google Cast پشتیبانی می نماید، و قابلیت مالتی تسکینگ در آن تعبیه شده، به گونه ای که می توانید به طور همزمان به فعالیت کاری و تماشای فیلم بپردازید.

نهایتاً مدل خمیده ۳۴ اینچی که «اولین مانیتور گیمینگ فوق عریض منحنی با تکنولوژی IPS و نسبت تصویر ۲۱:۹ و نرخ بازنمایی ۱۴۴ هرتزی» به شمار می رود، از فناوری AMD FreeSync پشتیبانی نموده و لرزش و محو شدگی تصاویر بسیار سریع را به حداقل می رساند.

لازم به ذکر است نمایشگرهای فوق عریض یا Ultrawide با نسبت تصویر ۲۱:۹ برای فعالیت هایی همچون بازی های کامپیوتری، تماشای فیلم، کار کردن با نرم افزارهای طراحی و غیره، فضای بسیار خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهند.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.