۰

کمپانی ARCHOS از موبایل های اقتصادی جدیدش رونمایی کرد

بازدید 1525

کمپانی فرانسوی Archos چند تلفن همراه پایین رده را معرفی کرد که چند روز بعد در نمایشگاه IFA برلین به نمایش گذاشته خواهند شد. این موبایل ها برچسب قیمتی ۹۰ تا ۱۳۰ دلاری را به همراه داشته و از اواسط مهرماه به بازار عرضه می شوند.

Archos-50f-helium archos-55-helium-1 archos-55-helium-2

ارزان ترین سری این اسمارت فون ها که ARCHOS 50f Helium نام دارد، با قیمت حدود ۹۰ دلار معرفی شده. این دستگاه با نمایشگر ۵ اینچی و رزولوشن ۷۲۰p مجهز به چیپست اسنپدراگون ۲۱۰ بوده و ۲ گیگابایت رَم در کنار ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی در آن تعبیه شده اند.

البته مهم ترین ویژگی این دستگاه ارزان قیمت، وجود حسگر اثر انگشت است که معمولاً در موبایل هایی با این رده قیمتی پدیده جدیدی به شمار می رود. این تلفن همراه به دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت فوکاس خودکار و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی نیز مجهز خواهد بود.

سری بعدی که ARCHOS 55 Helium نام گرفته، از قیمت حدود ۱۰۰ دلار آغاز می شود. مدل پایه با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی و رزولوشن ۷۲۰p و چیپست MT6737 مدیاتک عرضه می گردد، ضمن اینکه ۱ گیگابایت رَم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی در آن تعبیه شده.

در این سری، باتری ۲۷۰۰ میلی آمپر ساعتی به کار رفته، و دوربین اصلی نیز رزولوشن ۸ مگاپیکسل و قابلیت فوکاس خودکار را ارائه می کند، ضمن اینکه دوربین جلویی نیز ۲ مگاپیکسل خواهد بود.

مدل پیشرفته تر این سری با نام ARCHOS 55 Helium Ultra ویژگی های سخت افزاری بهتری داشته و با ۳ گیگابایت رَم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، با قیمت حدود ۱۳۵ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

طبق اظهارات Archos این دستگاه ها با سیستم عامل اندروید مارشملو «در خالص ترین شکل ممکن» ارائه شده اند، یعنی شرکت مورد نظر هیچگونه تغییراتی در سیستم عامل موبایلی گوگل ایجاد نکرده و پوسته اختصاصی اش را روی آن سوار ننموده. البته هنوز مشخص نیست آیا اندروید ۷٫۰ در این دیوایس ها به کار گرفته خواهد شد یا خیر.

برچسب‌ها:, , ,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.