۰

صفحه‌نمایش ضد جاسوسی HP در پی حفاظت از حریم شخصی کاربران

بازدید 1428

صفحه‌نمایش ضد جاسوسی یکی از خلاقانه‌ترین تکنولوژی‌هایی است که کاربران کامپیوترهای شخصی به‌ویژه لپ‌تاپ‌ها می‌تواند از آن در جهت افزایش حریم خصوصی خود بهره ببرند. کمپانی نام‌آشنا HP که هم‌اکنون از پیشتازان عرصه تولید لپ‌تاپ‌ها به شمار می‌رود، موفق به طراحی و عرضه نسخه جدیدی از صفحه‌نمایش ضد جاسوسی شده است.

hp-sureview-1-copy-710x430

از مزایای بی‌شمار لپ‌تاپ‌ها می‌توان به قابلیت حمل، وزن پایین و بسیاری کاربردهای دیگر که کامپیوترهای قدیمی و انواع کیس‌ها از ارائه آن‌ها بازمانده‌اند، اشاره نمود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی رعایت حریم شخصی یکی از نکات بسیار مهمی است که هر کاربر در جهت حفظ اطلاعات شخصی خود ملزم به رعایت آن است.

لپ‌تاپ‌ها به دلیل ماهیت فیزیکی و در دسترس بودن همیشگی در معرض خطر بیشتری برای به سرقت رفتن اطلاعات و جاسوسی هستند از این‌رو سناریو حفاظت از حریم شخصی در لپ‌تاپ‌ها رنگ و بوی خاصی دارد. از آن‌جایی که کاربران زیادی برای حفاظت از اطلاعات شخصی خود در لپ‌تاپ‌ها با مشکلات زیادی مواجه بودند، کارشناسان کمپانی HP دست‌به‌کار شده و اقدام به طراحی و تولید محصولی بسیار جالب و خلاقانه کردند.

صفحه‌نمایش ضد جاسوسی شرکت HP به نحوی توسعه‌یافته پنل های ضد جاسوسی و فیلترهای حفاظت از اطلاعات در برابر جاسوسی اشخاص سوم است اما برخلاف پنل های قدیمی که با نصب بر روی مانیتور تأثیر به‌شدت منفی بر روی میزان نور و وضوح تصویر داشت این صفحه‌نمایش ضد جاسوسی وضوح دید کاربر را بهبود می‌بخشد.

representative-image

راه‌حل نسل جدید صفحه‌نمایش ضد جاسوسی برای جلوگیری از نگاه‌های زیرچشمی سایر افراد و حفظ حریم شخصی بسیاری از مشکلات فیلترهای ضد جاسوسی سنتی را حل نموده است. یکی از اقداماتی که اچ پی برای تولید این صفحه‌نمایش ضد جاسوسی انجام داده، همکاری ویژه‌ای با کمپانی چند ملیتی ۳M است. فناوری حاصل از همکاری این دو شرک بزرگ این امکان را برای کاربران لپ‌تاپ‌ها فراهم می‌آورد که تنها کسانی توانایی دیدن صفحه‌نمایش لپ‌تاپ را داشته باشد که به‌طور کامل پشت مانیتور قرار گیرند.

اگر شما دیده مستقیم خود را نسبت به مانیتور تغییر داده و به‌صورت زاویه‌دار به مانیتور نگاه کنید چیزی جز یک صفحه تاریک و مات نخواهید دید و این موضوع بدان معناست که اگر شخصی در حال نگاه کردن زیرچشمی به لپ‌تاپ شما باشد از دیدن اطلاعات شما ناکام خواهد ماند!

او پی صفحه‌نمایش ضد جاسوسی خود را به نحوی طراحی کرده که با فشردن یک دکمه از صفحه‌کلید فعال یا غیرفعال گردد که این ویژگی کاربران را قادر می‌سازد تنها در مواقع لزوم از حالت فیلترینگ ضد جاسوسی صفحه‌نمایش بهره ببرند. اچ پی خبری خوش را به کاربران نوت بوک های خود نوید می‌دهد و آن مجهز شدن دو محصول این کمپانی با نام های EliteBook 1040 و EliteBook 840 به تکنولوژی صفحه‌نمایش ضد جاسوسی  است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.