۰

انتوتو ۱۰ گوشی برتر ماه جولای ۲۰۱۶ را معرفی کرد

بازدید 1659

انتوتو یکی از معتبرترین بنچمارک‌ها برای سنجش قدرت و عملکرد گوشی به شمار می‌رود که به تازگی ۱۰ گوشی برتر ماه جولای ۲۰۱۶ را از دیدگاه خود معرفی کرده است.

4960a1a4-e543-4169-8c83-767b1f9914a3

کمتر کسی است که بنچمارک انتوتو را نشناسد. این بنچمارک اصولا هر ماه ۱۰ گوشی برتر از دیدگاه خود را با توجه به عملکردی که داشته‌اند در لیستی قرار داده و معرفی می‌کند که این بار نوبت به معرفی ۱۰ گوشی برتر ماه جولای رسیده است.

در جایگاه نخست گوشی وان پلاس ۳ قرار دارد که توانسته امتیاز خارق العاده ۱۴۰۲۸۸ را کسب کند. این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ بوده که پردازنده ۴ هسته‌ای آن با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز کار می‌کند و همچنین از ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌برد.

در جایگاه دوم گوشی ویوو ایکس پلی ۵ الیت با امتیاز ۱۳۸۷۰۶ قرار دارد. این گوشی نیز مانند وان پلاس ۳ مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ است، البته با این تفاوت که پردازنده آن در فرکانس ۲.۱۵ گیگاهرتز کار کرده و سرعت پایین‌تری نسبت به وان پلاس ۳ دارد. در ویوو ایکس پلی ۵ الیت نیز می‌توان ۶ گیگابایت حافظه رم یافت؛ اما از ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره برده و همچنین نمایشگر خمیده ۲K از ویژگی‌های آن به شمار می‌رود.

جایگاه سوم متعلق به گوشی LeEco Le Max 2 است که تنها با کسب ۷۰۰ امتیاز کمتر از محصول ویوو (۱۳۸۰۲۶) در جایگاه سوم قرار گرفته است. این تلفن هوشمند نیز از اسنپدراگون ۸۲۰ بهره می‌برد که فرکانس پردازنده آن ۲.۱۵ گیگاهرتز بوده و از ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی استفاده می‌کند. جالب است بدانید که مدلی از این گوشی با ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه شده که این مدل نیز مانند مدل اصلی دارای نمایشگر ۲K است.

گوشی نوبیا زد ۱۱ توانسته با کسب ۱۳۷۶۸۵ امتیاز در جایگاه بعدی قرار گیرد. مانند ۳ گوشی دیگر که در جایگاه اول تا سوم قرار گرفته‌اند این تلفن هوشمند نیز مجهز به اسنپدراگون ۸۲۰ بوده و از ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌برد.

دیگر محصولاتی که توانستند در جایگاه پنجم تا دهم بنچمارک انتوتو قرار بگیرند عبارت‌اند از: زوک زد ۲ پرو، شیائومی می ۵، سامسونگ گلکسی اس ۷ اج، اپل آیفون ۶ اس، اکسون ۷ و آیفون اس ای.

جالب است که نیمه‌ی اول فهرست برترین گوشی‌های سال ۲۰۱۶ از نگاه آنتوتو در اختیار محصولات چینی قرار دارد. به نظر شما در دنیای واقعی چگونه است؟

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.