۰

بازی اسم فامیل وای فای؛ دورهمی های دوستانه

بازدید 3376

یکی از بزرگترین چالش هایی که بازیکن ها با تجربه سرگرمی محبوب و نوستالژیک «اسم فامیل» رو به رو هستند به تقلب بعضی از شرکت کننده ها باز می گردد. استفاده از یک خط عجیب برای تندنویسی، شمارش اشتباه امتیازها و نوشتار پس از اتمام بازی؛ تاکنون چندین بار این رفتارها را دیده اید؟ شاید بعضی ها فکر کنند چنین چیزهایی به نمک اسم فامیل تبدیل شده و جذابیتش را افزایش می دهد.

e4g.apk.game.namefamilygame

ولی چرا لحظه های شاد خود را به رقابتی منصفانه تر محدود نکنیم؟ «اسم فامیل وای فای» آمده تا تمامی مشکلاتی که با بازی اسم فامیل کلاسیک دارید را از بین ببرد. دیگر نه خبری از تقلب های گوناگون خواهد بود و نه نیازی به چندین قلم و دفتر هست، چون تنها به واسطه اسمارت فون ها می توانید لحظات فراموش نشدنی برای خود رقم بزنید. اگر دوست دارید تا تجربه ای بروز تر از اسم فامیل داشته باشید، معرفی امروز را از دست ندهید.

اسم-فامیل-موبایل

مکانیزم های گیم پلی اسم فامیل وای فای مشابه اسم فامیل کلاسیک بوده و شاهد هیچگونه تفاوت یا پیچیدگی نیستید. بنابراین به راحتی می توانید با این عنوان اخت بگیرید. ابتدا باید نام خود را تایپ کنید. سپس نوبت به انتخاب دو بخش «مدیر» و «بازیکن» می رسد و مدیر وقتی دید تمامی شرکت کننده ها وارد بازی شدن، با انتخاب یک حرف به انجام مسابقه می پردازد.

بخش های قرار گرفته همان چیز هایی هستند که می شناسید و شاهد اسم، فامیل، شهر، غذا، میوه، حیوان، ماشین و اشیاء خواهید بود. با وجود این که تمامی اسم فامیل های معمول همین ستون ها را دارند ولی استودیو سازنده می توانست بخشی شخصی سازی هم به ساخته خود بیافزاید تا بازیکن ها به سلیقه خود بتوانند ستون هایی که می خواهند را افزوده یا حذف کنند. طبیعتا این گونه جذابیت بیشتری به اسم فامیل وای فای بخشیده می شد.

اسم-فامیل

این نکته را اضافه کنیم با اسم فامیل وای فای تنها قابلیت رقابت با اطرافیان خود را دارید. بنابراین نمی توانید با دیگر شرکت کنندگان سراسر ایران به رقابت بپردازید. طبیعی هم است، پیاده سازی سیستمی مشابه بازی های سبک Trivia به واسطه مکانیزم های اسم فامیل سخت تر از چیزی خواهد بود که فکر می کنید. چون نیازمند یک سیستم تقلب بسیار گسترده است.

نمی خواهیم به سیاست های استودیو سازنده خرده بگیریم ولی اسم فامیل وای فای با رایگان بودن می توانست موفقیت های بیشتری به دست بیاورد. امیدواریم گاد اپ گروپ با تغییر دیدگاه های خود، قیمت اسم فامیل وای فای را تغییر دهد. با این وجود اگر هم ۲۰۰۰ تومن بپردازید، باز ارزش دورهمی های خانوادگی و دوستانه را دارد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.