۰

سینمای آنلاین ایران راه‌اندازی شد/نمایش فیلم روی پرده سینما در فضای مجازی

بازدید 1614

ولین سامانه سینما آنلاین کشور با هدف استفاده از تمامی توان و پتانسیل فناوری اطلاعات به منظور بهره بردن از ظرفیت فرهنگی سینما و ساختن سینمای همگانی به همت اپراتور IPTV کشور راه‌اندازی شد.

unnamed

حسن نجفی سولاری درباره راه‌اندازی سامانه سینما ‌آنلاین اظهار کرد: شور و شعف دیدن فیلم‌های سینمایی روی پرده سینما از تفریحات بسیار ارزشمند جامعه است که متاسفانه برخی از هموطنان ما مثل روستانشینان، بیماران، ایرانیان خارج از کشور یا افرادی که به دلیل برخی مشاغل امکان رفتن به سینما را ندارند از آن محروم هستند. لذا یکی از اهداف اصلی در این پروژه این است که بتوانیم خدمات و محصولات فرهنگی را با استفاده از فضای مجازی در تمام نقاط کشور به صورت عادلانه ارایه دهیم.

وی افزود: کلیه فیلم‌ها در این سامانه از فناوری هوشمند تطابق با سرعت اینترنت بهره می‌برند و همه کاربران با سرعت‌های مختلف می‌توانند از امکانات سامانه و با استفاده از گوشی، تبلت، لپ‌تاپ یا تلویزیون برای دیدن فیلم‌های در حال اکران، ضمن انتخاب سانس اکران و با خرید بلیط الکترونیک استفاده نمایند.

مدیر پروژه سینما آنلاین ابراز کرد: در این سامانه که به همت آسمان (اپراتور IPTV کشور) راه‌اندازی شده است تمامی محصولات، به همراه توضیحاتی درباره داستان و عوامل و برخی اطلاعات حاشیه‌ای ارائه خواهد شد و بینندگان قادر خواهند بود علاوه بر تماشای فیلم‌های در حال اکران سینمای ایران، دیدگاه خود درباره هر فیلم را برای کاربران سینما آنلاین به نمایش بگذارید.

او تصریح کرد: سینما آنلاین راهکاری برای مشاهده فیلم‌های در حال اکران سینما برای علاقمندان داخلی و خارجی است که دسترسی به سینمای ایران ندارند و این نوید را می‌دهد که فضای جدید و ناشناخته‌ای را در جهت پیشبرد اهداف تهیه‌کنندگان، علاقمندان سینما را در فضای مجازی روشن کند و بتواند کارکردهای متفاوت سینما را هرچه بهتر به مردم عزیز ایران و حتی تمام جهانیان عرضه کند.

نجفی سولاری در پایان افزود: بنابر مذاکرات و تفاهم‌های صورت گرفته با تهیه کنندگان، تمامی حقوق مرتبط با نشر آثار رعایت شده و علاقمندان با خیالی آسوده می‌توانند به تماشای محتوای موجود بپردازند.

سینما آنلاین هفته آینده نسبت به نمایش یکی از فیلم‌های مطرح سینمای ایران همزمان با اکران، اقدام خواهد نمود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.