۰

دل نمایشگر لمسی ۷۰ اینچی خود را معرفی کرد

بازدید 1449

این روزها شاهد تولید نمایشگرهایی با تکنولوژی‌های جدید و در ابعاد مختلف هستیم. کمپانی دل که در زمینه تولید نمایشگرها فعالیت دارد نمایشگر ۷۰ اینچی و لمسی جدید خود را معرفی کرده است.

ceb48f78-656d-454e-b7c6-869d21c7071f

Sam Paper شخصی است که ساعت‌ها زمان را برای ایجاد یک ارائه با پاورپوینت صرف کرده تا آن را در اداره خود به نمایش درآورد و حالا وی احساس می‌کند در انجام این کار شکست خورده است. گرچه جداول وی کامل بوده و محاسبات ریاضی او نیز چندین‌بار بررسی شده‌اند، اما این شخص تشخیص داده که یک جای کار می‌لنگد و چیزی در اسلاید وی کم است.

قطعا ناظر‌های این کارمند دوست‌ دارند تا برای بحث‌ها و گفتگو‌های شرکت کمترین هزینه را داشته باشند، اما Sam Paper واقعا به آمار و ارقام شرکتی اهمیت می‌دهد؟ هر کسی این موضوع را می‌داند که چیزی مثل آب معدنی را نمی‌توان به مدت طولانی نگه‌داری کرد و این در شرایطی است که موردی مثل کشمش را می‌توان هفته‌ها نگهداری کرد.

آنچه گفته شد آمار مهمی است که Sam Paper می‌خواهد اهمیت آن‌ها را در اسلاید خود یادآور شود. اما وی چگونه می‌تواند اینکار را انجام دهد و داده‌های مد نظر خود را به بهترین شکل ممکن ارائه کند؟

شاید بتوان یک نمایشگر ۷۰ اینچی لمسی که می‌تواند از ۱۰ لمس همزمان پشتیبانی کند را برای به نمایش درآوردن اسلاید‌ها، بکار فردی مثل Sam Paper بیاید.کمپانی دل چنین محصولی را تولید و معرفی کرده و همانطور که گفته شد این نمایشگر بیشتر به درد ارائه‌های داخل شرکت‌ها و کاربردهای اینچنینی مناسب است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.