۰

ایسر از ویدیو پروژکتور V9800 با قابلیت پخش تصاویر ۴K UHD پرده برداشت

پروژکتورهای جدید ال جی
بازدید 1727

نمایشگاه کامپیوتکس در تایوان فعالیت خود را آغاز کرده و شرکت های مختلفی مشغول معرفی از محصولات جدید خود هستند، از جمله ایسر که مدتی پیش از ساخت تلفن هوشمند Liquid Zest Plus خبر داده بود و اندکی پیش سرانجام ظاهر و خصوصیات دقیق این محصول را در نمایشگاه مقابل دیدگان کاربران قرار داد. از دیگر محصولات رونمایی شده توسط شرکت تایوانی همچنین می توان به ویدیو پروژکتور V9800 اشاره کرد که قادر است تصویر را با رزولوشن ۴K UHD یا ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل نمایش دهد که به معنای ۸ میلیون پیکسل خواهد بود و حدود ۴ برابر از مدل های Full HD بیشتر است.

این ویدیو پروژکتور همچنین به پردازنده ی TI 4K DMD مجهز است و سازنده یک موتور ویدیویی برای آن در نظر گرفته تا upscale کردن و بهبود کیفیت تصویر برای کاربر امکان پذیر باشد. از دیگر ویژگی های دستگاه می توان به پروتکل Rec 709 اشاره کرد که به لطف آن دستگاه قادر خواهد بود رنگها را طبیعی و نزدیک به حالت واقعی نمایش دهد. ویدیو پروژکتور ایسر ضمناً از حالت نمایش استاندارد sRGB پشتیبانی می کند. علاوه بر این حالت ColorPurity نیز برای دستگاه در نظر گرفته شده که در حقیقت ترکیب حلقه ی رنگهای RGBRGB و فناوری های اختصاصی سازنده در زمینه ی کنترل لامپ تصویر را برای نمایش رنگهای قرمز، سبز و آبی خالص مورد استفاده قرار می دهد.

طراحی دستگاه نیز مناسب است و هرچند چشمگیر نیست، اما می توان آن را قابل قبول به حساب آورد. در نهایت لازم است اشاره کنیم که فروش این محصول از ابتدای سال ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد، اما جزئیات بیشتری در مورد خصوصیات و امکانات دستگاه ارائه نشده که در ماه های آینده انجام خواهد گرفت.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.