۰

بهترین اپلیکیشن‌های سال ۲۰۱۶ به انتخاب گوگل (لینک دانلود)

بازدید 1082

گوگل امسال برای اولین بار دست به انتخاب بهترین اپلیکیشن‌های سال در ۱۰ رشته زد و Houzz به عنوان بهترین اپلیکیشن سال انتخاب شد.

2016 google play awards

امسال، گوگل برای اولین بار تصمیم گرفت که جایزه «Google Play Store Awards» را برگزار کند و در آن بهترین اپلیکیشن‌های اندرویدی را معرفی کند. گوگل به‌جای آن‌که اپلیکیشن‌ها را با به سه دسته گوشی، تبلت و ساعت هوشمند تقسیم‌بندی کند، در ده بخش اپلیکیشن‌های برگزیده را معرفی کرده است و یک اپلیکیشن را هم به عنوان بهترین اپلیکیشن در همه بخش‌ها معرفی کرده است.

بهترین اپلکیشن

Houzz

جایزه بهترین اپلیکیشن در سال ۲۰۱۶ می‌رسد به… Houzzz! اپلیکیشنی برای طراحی دکور و نوسازی خانه، با محیط کاری ساده و سریع، و هزاران ایده طراحی که به شما کمک می‌کنند پیش از آن‌که دست به کار شوید و خانه را تغییر بدهید، نتیجه‌اش را ببینید. در Houzz همچنین هر هفته مقاله‌های خوبی هم برایتان می‌فرستد. Houzz به ما کمک می‌کند که وقت تغییر دکور به ذهن آشفته خود سروسامان بدهیم.

دانلود از گوگل پلی

بهترین اپلیکیشن خانوادگی

Thinkrolls 2

یک بازی با معماهای جذاب که گرافیک رنگارنگ و ساده‌ای دارد. Thinkrolls 2 انتخاب گوگل برای بهترین اپلیکیشن مناسب خانواده‌هاست که هدف اصلی آن بچه‌های ۳ تا ۹ سال هستند. می‌توانید با آن مهارت‌های ذهنی و استدلالی فرنزدتان را تقویت کنید و هر وقت لازم شد خودتان هم برای کمک به او بپیوندید.

دانلود از گوگل پلی

بهترین بازی

Clash Royale

یک بازی معروف با حضور لشکرها، حمله‌ها و دفاع‌های محبوب کلش آو کلنز. و البته با حضور خاندان سلطنتی: شاهزاده، بچه‌اژدها، شوالیه و… شاه و شاهزاده دشمن را نابود کنید تا حریفتان را شکست بدهید و صاحب تاج و تخت بشوید. قبیله خود را بسازید تا کارت‌هایتان را به اشتراک بگذارید و لشکری تشکیل بدهید.

دانلود از گوگل پلی

بهترین استفاده از متریال دیزاین

Robinhood

رابین‌هود یک اپلیکیشنِ عامله در بورس با ظاهری بسیار زیبا است. طراحی‌اش بسیار تر و تمیز و به‌گونه‌ای است که به سریع‌ترین شکل به هدف مورد نظرتان می‌رسید. به همین خاطر معاملات با سرعت بالایی انجام می‌شوند و این اپلیکیشن را در میان هم‌صنفی‌هایش متمایز می‌کند.

دانلود از گوگل پلی

 

بهترین استفاده از خدمات بازی گوگل پلی

Table Tennis Touch

لازم نیست در زندگی واقعی‌تان پینگ‌پنگ‌باز باشید تا از Table Tennis Touch لذت ببرید.  یک بازی جذاب که کنترل آن با حرکت دادن گوشی انجام می‌شود و به همین خاطر، به تجربه دنیای واقعی نزدیک‌تر است. شما با روبات مربی خود به بازیکن ماهر تبدیل می‌شوید که با حرکات هوشمندانه‌اش حریفان را شکست می‌دهد. بازی‌های کوچک سرگرم‌کننده‌ای هم، در کنار بازی انلاین چندنفره، در این بازی تعبیه شده‌اند.

دانلود از گوگل پلی

بهترین در بخش اولین پذیرنده‌ها (Early Adopter)

World Around Me

World Around Me (جهان اطراف من) راهی تازه برای پیداکردن مکان‌های اطرافتان (مثل مترو، رستوران و…) به شما پیشنهاد می‌دهد. این اپلیکیشن با استفاده از دوربین گوشی راهی تازه برای گشت‌وگذار به شما پیشنهاد می‌دهد.

دانلود از گوگل پلی

بهترین در بخش «جهانی شوید»

Pokeman Shuffle Mobile

یک بازی که باید در آن حداقل سه «پوک‌من» را به صورت افقی یا عمودی کنار هم قرار دهید تا با پوک‌من وحشی بجنگید. می‌توانید در وقت‌های آزادتان بازی‌اش کنید ولی پیشرفت در آن ساعت‌ها سرتان را گرم می‌کند.

دانلود از گوگل پلی

 

بهترین نوآوری

NYT VR

واقعیت مجازی مجله نیویورک‌تایمز بسیار خلاقانه است: شما را در مرکز اخبار قرار می‌دهد، یعنی دقیقا همان‌جایی که اتفاقات افتاده‌اند. فقط کافی است که هدست واقعیت مجازی داشته باشید و خودتان را در میان وثایع جهان ببینید.

دانلود از گوگل پلی

بهترین بازی مستقل

Alphabear

در Alphabear حروف کلمات در مربع‌هایی پخش شده‌اند. باید با چسباندن حروف مجاور به هم کلمه‌هایی بسازید تا خرس شما بزرگ‌تر شود. هر چه خرس بزرگ‌تر شود، امتیاز بیشتری هم می‌گیرید.

دانلود از گوگل پلی

 

بهترین کسب‌وکار نو و مستقل

Hopper

Hopper یک راه تازه برای پیگیری قیمت و زمان بلیت هواپیما پیشنهاد می‌دهد. این اپلیکیشن با نشان دادن تغییرات قیمت بلیت را در تاریخ‌های مختلف به شما زمان مناب برای رزرو بلیت را پیشنهاد می‌دهد. حتی به شما می‌گوید که اگر چند روز صبر کنید و بعد بلیت بخرید، چقدر از پولتان را ذخیره می‌کنید.

دانلود از گوگل پلی

نظر شما درباره این انتخاب‌ها چیست؟ بهترین اپلیکیشن‌های سال به نظر کدام‌ها هستند؟

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.