۰

ردیابی مصرف دیتا و تست سرعت و ایمنی شبکه وای فای با اپلیکیشن Network Master

بازدید 1040

شاید برایتان پیش آمده که در ساعات مشخصی از روز، سرعت اینترنت تان به طرز مشکوکی افت کرده یا حجم تان به طور بسیار غیرعادی به اتمام رسیده باشد. اگر دلیل این مسئله مشکلات فنی از سوی ISP نباشد، اولین چیزی که باید به فکرش بیفتید سوء استفاده و دزدی از وای فای شماست.

Network-Master-2

برای پی بردن به این مسئله راه های زیادی پیش رویتان قرار دارد، اما یقین داشته باشید که ساده ترین راه استفاده، از اپلیکیشن موبایلی است که امروز به شما معرفی می کنیم. Network Master اپ  فوق العاده ای برای تحلیل شبکه های وای فای و دیتای مورد استفاده شماست که نه فقط هویت دزدان اینترنت را فاش می کند، بلکه می تواند با ردیابی مصرف اینترنت توسط تک تک اپلیکیشن ها، شما را برای صرفه جویی در مصرف حجم هم یاری بدهد.

با نصب این اپ رایگان روی گجت های اندرویدی، می توانید کلیه دستگاه های متصل به مودم وای فای خود را بیابید. مزیت این قابلیت اینجاست که اگر مورد مشکوکی را میان دستگاه ها دیدید، می توانید با عوض کردن رمز وای فای از دسترسی آن به اینترنت تان جلوگیری کنید.

اما این تنها قابلیت اپلیکیشن نیست. قابلیتی به نام Network Boost با آنالیز اپلیکیشن هایی که در پس زمینه دیتا مصرف می کنند، می تواند آنها را غیر فعال و اتصال وای فای را کالیبره و بهینه سازی کند تا سرعت افزایش یافته و پهنای باند بیشتری برای انجام کارهایتان در اختیار داشته باشید.

اما یکی دیگر از قابلیت های مهم Network Master، ردیابی مصرف دیتا توسط تک تک اپلیکیشن هاست. در بخش Data Usage می توانید ببینید که مثلا تلگرام طی یک ماه گذشته چقدر از حجم مصرفی تان را به خود اختصاص داده. نکته خوب اینکه با مشاهده آمار و ارقام این بخش می توانید اپلیکیشن های پرمصرف را مستقیما از درون Network Master متوقف یا به طور کامل پاک کنید.

ضمنا امکان تعیین یک پلن مصرف ماهیانه یا هفتگی هم در همین قسمت برایتان مهیا شده. مثلا می توانید برای مصرف هفت روز یک محدودیت ۵ گیگابایتی تعیین کنید تا وقتی مصرف تان به این حد رسید، اپلیکیشن این موضوع را به شما هشدار داده یا برای جلوگیری از مصرف بیشتر اتصال به اینترنت را قطع کند.

مضاف بر این، تست سرعت اینترنت و ایجاد آسان هات اسپات وای فای از دیگر قابلیت های خوب Network Master هستند که آن را به اپلیکیشنی درجه یک و ابزاری فوق العاده کارآمد تبدیل کرده اند. اگر برای مدیریت اینترنت خود به دنبال اپلیکیشنی ساده، سبک و قابل اعتماد می گردید، شک نکنید که در اندروید بهتر از Network Master را نخواهید یافت.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.