۰

ارائه نسخه دسکتاپ واتس اپ برای ویندوز و OS X

بازدید 1116

واتس اپ حدود ۱۶ ماه پس از آنکه خدمات خود را روی وب در دسترس کاربرانش قرار داد، حالا نسخه ی دسکتاپ این اپلیکیشن را نیز برای کاربرانش فراهم کرده است. این شرکت که تحت مالکیت فیسبوک اداره می شود، اعلام کرد اپلیکیشن دسکتاپش از این پس برای ویندوز ۸ و بالاتر، و همچنین OS X 10.9 مک (ماوریکس) و بالاتر در دسترس خواهد بود.

facebook-inc-takes-whatsapp-messenger-to-desktop-800x450

این نرم افزار جدید اضافه بر اپلیکیشن های موجود این شرکت برای اندروید، iOS، بلک بری و ویندوز فون هستند. خود واتس اپ در این باره می گوید: «درست مثل واتس اپ وب، اپلیکیشن دسکتاپ ما نیز به بیان ساده یک نسخه ی اضافه برای تلفن شماست و گفتگو ها و پیام های اپلیکیشن موبایل واتسپ را روی رایانه تان نیز بازتاب می دهد». به بیان دیگر، باید اپلیکیشن موبایل واتس اپ روی تلفن هوشمند شما نصب باشد تا بتوانید از نسخه ی دسکتاپ آن نیز استفاده کنید.

شما برای آنکه وارد اپلیکیشن مذکور شوید، نیاز به اسکن یک کد QR با استفاده از اپلیکیشن موبایل واتس اپ خواهید داشت. با این کار تمام مکالمات شما نیز لود خواهند شد. دریافت نوتیفیکیشن روی دسکتاپ و دسترسی به تمام میانبر های مورد علاقه ی شما روی صفحه کلید، از جمله مزایای استفاده از اپلیکیشن وب این نرم افزار هستند.

با کمی کار کردن با این اپلیکیشن سرعت و واکنش های سریع آن توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. اپلیکیشن دسکتاپ ممکن است مسئله ی کوچک و پیش پا افتاده ای تلقی شود، اما اپلیکیشن های پیام رسان بخشی از قدرت خود را از حضورشان روی پلتفرم های مختلف می گیرند.

به عبارت دیگر، هرچه در پلتفرم های بیشتری به آنها دسترسی داشته باشید، بیشتر از آنها استفاده خواهید کرد. واتس اپ در حال حاضر بیش از یک میلیارد نفر کاربر دارد و به این ترتیب یک دلیل دیگر نیز برای تداوم خدمات خود پیدا کرده است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.