۰

۳۶۰ N4 مجهز به پردازنده Helio X20 و ۴ گیگابایت حافظه رم با قیمت ۱۳۸ دلار معرفی شد

بازدید 986

۳۶۰ N۴ امروز با سخت‌افزار قدرتمند و البته قیمتی مناسب معرفی شد. این محصول دارای پردازنده‌ی ده هسته‌ای مدیاتک Helio X20 است و از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد و نمایشگری ۵.۵ اینچی با وضوح فول اچ‌دی دارد. البته قیمت ۱۳۸ دلاری نیز آن را رقابتی‌تر می‌کند.

QiKU برندی معروف نیست؛ اما این شرکت سال گذشته سه تلفن هوشمند بسیار جالب را معرفی کرد که پرچم‌دار تمامشان QiKU Q Terra بود. تا به امروز منتظر بودیم تا این شرکت محصول جدیدش را برای سال جاری معرفی کند. چندی پیش این شرکت تحت حمایت Qihoo ۳۶۰ که شرکتی چینی و معروف است درآمد و تصمیم بر آن شده تا QiKU به ۳۶۰ تغییر نام دهد. این شرکت اوایل سال جاری ۳۶۰ F4 و F4 360 Pro را رونمایی کرد و ماه گذشته بود که ۳۶۰N4 تاییدیه‌ی TENNA (معادل FCC در چین) را دریافت کرد. شرکت تولیدکننده مدعی شده بود که این محصول را در ۹ می (۲۰ اردیبهشت) معرفی می‌کند و همین اتفاق نیز افتاد.

۳۶۰N4 امروز معرفی شد و همان مشخصاتی را دارد که در لیست TENNA شاهد بودیم. این محصول از نمایشگری ۵.۵ اینچی با وضوح ۱۰۸۰p یا همان ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد و روی آن نیز با شیشه‌ی ۲٫۵D پوشانده شده است. محصول مذکور از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. پردازش‌های ۳۶۰N4 توسط پردازنده‌ی مدیاتک Helio X20 انجام می‌شود که ۶۴ بیتی است و ده هسته دارد و هر هسته‌ی آن نیز فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز را ارائه می‌کند. سیستم‌عامل این محصول اندروید ۶.۰ است و ۳۶۰ OS نیز روی آن قرار دارد.

در بخش پشتی ۳۶۰N4 دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX258 و PDAF و f/2.0 قرار دارد و در بخش جلویی آن نیز شاهد دوربین ۸ مگاپیکسلی هستیم. انرژی مورد این دستگاه را نیز باتری ۳۰۸۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند که از فناوری شارژ سریع ۳۶۰ بهره می‌برد. کمپانی تولیدکننده اعلام کرده که فرآیند شارژ این دستگاه ۹۰ دقیقه طول می‌کشد و ۱۰ دقیقه شارژ دستگاه، امکان استفاده ۳ ساعته از شبکه‌های اجتماعی را فراهم می‌کند. محصول مذکور از ۴G LTE به همراه VoLTE پشتیبانی می‌کند و از دو سیمکارت بهره می‌برد. ابعاد ۳۶۰ N4 نیز ۱۴۹.۰۹ در ۷۵.۷۹ در ۸.۴۷ میلی‌متر است و این دستگاه وزنی در حدود ۱۶۱ گرم دارد. البته شرکت تولیدکننده اعلام کرده است که نسخه‌ی IP7X از این محصول نیز به زودی عرضه می‌شود ( به نظر می‌رسد این شرکت با اعلام این موضوع قصد تامین سرمایه را داشت).

۳۶۰N4 در رنگ‌های سفید، قرمز و زرد روانه‌ی بازار می‌شود و ثبت‌نام آن نیز در چین آغاز شده است. این محصول از ۱۳ می (۲۴ اردیبهشت) در این کشور با قیمت ۸۹۹ یوهان (۱۳۸ دلار) روانه‌ی بازار می‌شود. همین قیمت باعث می‌شود که محصول فوق در مقابل رقبا حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.