۰

گلکسی نوت ۶ لایت با پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰، رم ۴ گیگابایتی و نمایشگر فول اچ دی معرفی می‌شود

بازدید 1144

بعد از معرفی پرچمداران سری S سامسونگ، حالا باید منتظر باشیم تا به زودی از پرچمدار سری نوت نیز رونمایی شود. در حالی که تا کنون اطلاعات و تصاویر مختلفی از گلکسی نوت ۶ منتشر شده، گفته می‌شود نسخه‌ی لایت این فبلت نیز با مشخصات جذاب معرفی خواهد شد

گلکسی نوت 6

طی سال‌های گذشته معرفی نسخه‌ی کوچکتر از پرچمداران کمپانی‌های مختلف رواج پیدا کرده است. شرکت‌های مشهور برای معرفی نسخه‌ی کوچکتر و بعضا ضعیف‌تر از پرچمداران خود از پسوندهایی نظیر مینی یا لایت استفاده می‌کنند.

به عنوان مثال Xperia XA سونی در واقع Xperia X Lite است و دراصل می‌توان آن را Xperia X Performance Lite دانست. البته جی ۵ لایت ال‌جی با نام G5 ES یا پی ۸ لایت و پی ۹ لایت هواوی نیز از دیگر موارد مشابه هستند. ولی در این بین کمپانی‌هایی نظیر اچ‌تی‌سی تلاش کرده‌اند متفاوت عمل کنند و از نام HTC 10 Lifestyle برای نمونه‌ی کوچکتر و ضعیفتر خود از پرچمدار این شرکت استفاده کنند.

با این مقدمه به سراغ گلکسی نوت ۶، فبلت جذاب و قدرتمند بعدی سامسونگ می‌رویم که خیلی‌ها منتظر دیدن آن هستند. تا به حال سابقه نداشته محصولی از سری نوت سامسونگ دارای نسخه‌ی لایت باشد. ولی براساس اخبار جدید قرار است فبلت این غول کره‌ای تنها در دو مدل عرضه شود که یکی از آنها نسخه‌ی لایت است.

گفته می‌شود سامسونگ در واقع یک مدل گلکسی نوت ۶ معرفی خواهد کرد که هنوز درباره‌ی نسخه‌ی معمولی یا اج آن تصمیمی گرفته نشده است. البته همچنان احتمال دارد شاهد هر دو مدل باشیم. در حال حاضر هیچ چیز به صورت قطعی مشخص نیست ولی شنیده‌های جدید نشان از معرفی نسخه‌ی لایت گلکسی نوت ۶ دارد.

براساس افشاگری جدید با اینکه هنوز نام مشخصی برای نسخه‌ی ضعیفتر در نظر گرفته نشده ولی از آنجایی که هم اندازه‌ی گلکسی نوت ۶ اصلی است، احتمال استفاده از نام مینی منتفی خواهد بود. در نتیجه گفته می‌شود سامسونگ از عبارت لایت استفاده خواهد کرد. گفته می‌شود گلکسی نوت ۶ لایت به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، رم ۴ گیگابایتی و نمایشگر ۵.۸ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی مجهز خواهد شد.

ترکیب این سخت‌افزار کمی عجیب به نظر می‌رسد. در حال حاضر نسخه‌های لایت از پرچمداران مختلف از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۵۲ یا مشابه آن بهره می‌برند. با این اوصاف باید گلکسی اس ۷ را در قامت یک فبلت تصور کنیم. تا کنون چنین پیشینه‌ای را از سامسونگ سراغ نداریم و خیلی‌ها همچنان معتقدند این غول کره‌ای تنها یک نمونه گلکسی نوت ۶ معرفی خوهد کرد.

از طرف دیگر اگر قرار باشد سامسونگ با چنین نسخه‌ی لایتی بخواهد پاسخی برای اچ‌تی‌سی ۱۰ لایف استایل داشته باشد، شاید خیلی مطابق خواسته‌ی مشتریان نباشد. ضمن اینکه براساس شایعات و افشاگری‌های جدید گلکسی نوت ۶ خیلی محصول متفاوت و جذابی به نظر نمی‌رسد و سامسونگ ظاهرا مجبور است با معرفی یک نسخه‌ی دیگر ذهنیت منفی افکار عمومی را تعدیل کند.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.