۰

افزایش پهنای باند و امضای تفاهم نامه میان شرکت مخابرات ایران و کره جنوبی

بازدید 1009

صبح دیروز ۱۳ اردیبهشت ماه ۹۵، به منظور گسترش همکاری‌ های دو طرف در حوزه ی توسعه ی خدمات مخابراتی، طراحی شبکه ی IT و انتقال دانش روز، با حضور قنبری رئیس هیئت مدیره ی شرکت مخابرات، سراییان مدیرعامل این شرکت و رئیس و مدیرعامل شرکت مخابرات کره ی جنوبی (KT)، تفاهم نامه ای میان این دو شرکت ایرانی و کره ای به امضا رسیده است.

kaiti025

رئیس هیئت مدیره ی شرکت مخابرات ایران در مراسم امضای این تفاهم نامه، برنامه ی مخابرات را توسعه ی پهنای باند ملی اظهار داشته و گفته است: «ظرفیت کنونی دیتا در ایران چهار ترابیت بر ثانیه، و برنامه ی آینده ی مخابرات افزایش این پهنای باند تا ۱۲۰ ترابیت است».

قنبری با معرفی شرکت مخابرات ایران به عنوان یکی از اپراتورهای برتر منطقه، اظهار امیدواری کرده است با گسترش چنین همکاری هایی، فرصت های جدیدی برای توسعه ی کسب و کار در کشور ایجاد شود.

مدیرعامل شرکت مخابراتی کره ی جنوبی هم در این مراسم اظهار کرده است: «ایران کشور بزرگی است که نیاز به خدمات اینترنتی بالایی دارد و مردم ایران علاقه‌ مند هستند از خدمات اینترنتی پیشرفته و با سرعت بالا استفاده کنند. بر این اساس شرکت KT آمادگی این را دارد تا با تجربیات خود بتواند شرکت مخابرات ایران را در تأمین نیازهای اینترنتی و مخابراتی مردم ایران توانمند سازد».

استفاده از توان و ظرفیت شرکت‌ های بخش خصوصی کره ی جنوبی برای توسعه ی شبکه ی مخابراتی کشور، انتقال دانش ICT به نیرو های متخصص داخلی شرکت مخابرات ایران، و ایجاد بازار کسب‌ و کار مناسب برای شرکت KT از جمله اهداف این تفاهم نامه عنوان شده اند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.