۰

استفاده همزمان از دو حساب کاربری در بازی ها و شبکه های اجتماعی با اپلیکیشن Parallel Space

بازدید 1068

تا به حال شده که بخواهید از یک گجت، دو حساب کاربری مختلف تان در اپلیکیشن های اجتماعی یا بازی ها را باز کنید؟ اگر این کار را انجام داده باشید، حتما با دردسرهایش هم آشنایید. بعضی اپلیکیشن ها به طور پیش فرض قابلیت سوئیچ میان حساب های کاربری را ندارند. بنابراین برای وارد شدن به حساب کاربری دوم خود حتما باید از حساب فعلی خارج شده و مجددا با نام کاربری و رمز عبور دیگری وارد آن شوید.

Parallel Space (1)

بعضی اپلیکیشن ها مثل واتس اپ، گوگل پلاس یا بازی هایی مثل کلش رویال در حالت پیش فرض اصلا اجازه این کار را هم به شما نمی دهند. اما پلتفرم فوق العاده اندروید تقریبا برای هر مشکلی، چاره ای دارد و در این موقعیت چاره کار مراجعه به اپلیکیشنی است تحت عنوان Parallel Space؛ ابزاری فوق العاده که می تواند دسترسی شما به دو حساب کاربری در اپلیکیشن ها را به طور موازی فراهم کند.

اما Parallel Space چگونه این کار را انجام می دهد؟ اگر بخواهیم خیلی ساده بگوییم، این اپ شخص ثالث می تواند از اپلیکیشن های نصب شده روی سیستم عامل یک نسخه کلون بسازد. نسخه کلون شده درست مثل اپلیکیشنی است که بار اول روی دستگاه نصب شده، یا مثل همان اپ قدیمی است که دیتایش را به طور کامل پاک کرده باشید، با این مزیت که کار نسخه کلون شده توسط Parallel Space هیچ تأثیری بر اپلیکیشن اصلی ندارد و به طور موازی می توان از هر دو استفاده نمود.

Parallel Space (2)

بنابراین اگر در آن از اپلیکیشن هایی مثل فیسبوک، واتس اپ، گوگل پلاس یا بازی هایی مثل کلش آو کلنز و کلش رویال کلون نسخه کلون بگیرید، می توانید از یک دستگاه دو حساب کاربری خود در آنها را به طور همزمان کنترل کنید.

خوشبختانه کار با Parallel Space بسیار ساده است. اپلیکیشن را نصب و سپس روی علامت + در انتهای صفحه اشاره کنید. با این کار فهرستی از اپلیکیشن های نصب شده در دستگاه که توسط Parallel Space پشتیبانی می شوند را خواهید دید. حالا هر کدام را که انتخاب کنید، Parallel Space نسخه کلونی از آن می سازد که هم از طریق منوی اصلی اپ قابل دسترسی است و هم می توانید آیکنش را به صفحه خانه اندروید بیاورید.

Parallel Space (3)

تفاوت آیکن نسخه کلون شده با اپ اصلی، در علامت به علاوه ای است که گوشه آن قرار گرفته. با این مزیت می توانید هر دو آیکن اپ اصلی و اپ کلون شده را در صفحه خانه کنار هم بگذارید تا در تشخیص شان دچار اشتباه نشوید. نکته خوب اینکه تفاوت نسخه اصلی و کلون شده اپ در صفحه مالتی تسکینگ اندروید هم به وضوح پیداست تا بتوانید با سوئیچ میان آن دو مثلا به طور همزمان در دو حساب کلش آو کلنز خود به دشمنان اتک بزنید!

کلون کردن اپلیکیشن ها البته تنها قابلیت Parallel Space نیست. روی آن می توانید برای مخفی کردن اپلیکیشن ها هم حساب باز کنید. اگر دوست ندارید که رفقای کنجکاوتان بدانند که از اپ خاصی استفاده می کنید، می توانید آن را با قابلیت نصب مخفی Parallel Space به طور مخفیانه روی گجت نصب کنید تا آیکنش در منوی اپلیکیشن های اندروید به نمایش در نیاید.

Parallel Space برای استفاده رایگان است، و تقریبا از ۹۹% اپلیکیشن های گوگل پلی استور برای کلون کردن پشتیبانی می کند. اگر نمی خواهید که برای چک کردن دو حساب واتس اپ یا کلش آو کلنز دو گجت با خود به همراه داشته باشید، شک نکنید که Parallel Space می تواند به شدت کارها را برایتان آسان کند. آن را به هیچ وجه از دست ندهید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.