۰

پیگیری اخبار داغ و دست اول روز با اپلیکیشن خبرخوان “دکه”

بازدید 1102

محبوب ترین خبرخوان فارسی iOS، بالاخره پس از مدت ها برای اندروید هم منتشر شد تا کاربران پرشمار سیستم عامل گوگل با داشتنش لحظه ای از اتفاقات مهم دنیا عقب نمانند.

co.haab.dakke

با نصب نسخه اندروید اپلیکیشن “دکه” می توانید داغ ترین اخبار روز را به صورت طبقه بندی شده در محیطی زیبا، ساده و سبک دنبال و همچنین از نتایج زنده مسابقات فوتبال و نرخ متغیر سکه و ارز هم مطلع گردید.

سادگی و زیبایی رابط کاربری، که رمز موفقیت دکه در میان کاربران فارسی زبان iOS بوده، خوشبختانه به نسخه اندروید هم منتقل شده تا از مرور اخبار در محیط خلوت و عاری از تبلیغات اپ بتوانید بیشترین لذت را ببرید.

Dakke-3 Dakke-2

با ورود به منوی اصلی اپ، فید اخبار را مشاهده می کنید که آخرین خبرهای بارگذاری شده در آن بدون دسته بندی موضوعی، پشت سر هم ردیف می شوند. با این حال اگر خواستار پیگیری خبرها در دسته بخصوصی هستید، می توانید با بیرون آوردن منوی کشویی اپ از سمت چپ صفحه از بین موضوعاتی همچون اخبارسیاسی، تکنولوژی، ورزشی و … یکی را برگزینید.

البته خبرخوان دکه از هشتگ ها هم پشتیبانی می کند. به این صورت که در گوشه تیتر هر خبر، هشتگی مربوط به موضوع آن قرار گرفته که با کلیک روی آن می توانید به خبرهایی با موضوعی مشابه برسید.

با وجود دسته بندی مناسب اخبار و به کارگیری هشتگ ها، خبرخوان دکه از داشتن گزینه جستجو بی بهره است و همین باعث شده تا فقط برای استفاده روزانه یا به عبارت دیگر استفاده لحظه ای مناسب باشد. مضاف بر این، گزینه ای تحت عنوان اضافه سازی به علاقه مندی ها را هم در دکه نمی بینیم و همین پیگیری اخبار با موضوعی خاص را در اپلیکیشن به کار مشکلی تبدیل کرده.

با این حال، وجود بخش های قیمت سکه و ارز، جدول لیگ های فوتبال خارجی و داخلی و نمایش نتایج زنده مسابقات فوتبال همراه با اتفاقات، امکاناتی هستند که با در اختیار داشتن آنها بتوانید از نقص کوچک دکه در زمینه جستجو (که امیدواریم در نسخه های بعدی مرتفع شود) چشم پوشی کنید.

خبرخوان دکه کاملا رایگان است و می توانید همین حالا آن را از اپ استور، گوگل پلی و کافه بازار دانلود کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.