۰

یادآوری نکات مهم هنگام برقراری تماس با Call Reminder

بازدید 1270

یاداوری تماس با اشخاص و ثبت یادداشت برای شماره تلفن‌ها برای بسیاری از کاربران مهم و ضروری است. با Call Reminder قادر خواهید بود تا این امر را به انجام برسانید.

fcefbcb8-6b8a-413e-9ce9-c920fd9ea9a8

 احتمالا شما هم تجربه کرده‌اید شماره‌ای را در بخش CallLog خود داشته باشید اما بعد از مدتی، فراموش کنید که این شماره متعلق به چه کسی بوده است یا در تماسی که از یک شماره‌ی ذخیره نشده دریافت می‌کنید، صاحب آن را به خاطر نداشته باشید. Call Reminder اپلیکیشنی مناسب برای این موارد است که با نصب آن می‌توانید برای شماره‌های موجود در گوشی موبایل، یادداشت‌های دلخواهی را تعیین کنید تا زمانی که تماس ورودی یا خروجی از طرف شماره‌های ذکر شده را مشاهده کردید، یادداشت نوشته شده را هم مشاهده کنید. در نگاه اول شاید چنین اپلیکیشنی چندان ضروری به نظر نرسد اما طبیعتا عده‌ای نیز وجود دارند که به دلایل کاری یا شخصی، صد‌ها شماره‌ی مختلف در گوشی خود ذخیره کرده‌اند که این موضوع باعث می‌شود که یادآوری اشخاص ذخیره شده و دلیلی که در ابتدا به ذخیره‌ی شماره‌ی آن‌ها پرداخته‌اید سخت‌تر شود. اگر شما نیز چنین مشکلاتی را تجربه کرده‌اید و دوست دارید که هنگام نمایش صفحه‌ی تماس ورودی یا خروجی یادداشتی اختصاصی را مشاهده کنید، Call Reminder اپلیکیشنی مناسب برای شما خواهد بود.

اما همانطورکه از نام اپلیکیشن نیز مشخص است فعالیت اصلی این برنامه در بخش یادآوری تماس‌ها است. برای مثال می توانید در بخش Reminders تاریخ تولد دوست خود را وارد کنید تا این برنامه در تاریخ مورد نظر، تولد دوستتان را به شما یادآوری کرده و پیشنهاد زنگ زدن به او را به شما بدهد. علاوه بر مثال گفته شده دلایل بسیار زیادی وجود خواهد داشت که تنظیم یک یادآوری برای تماس گرفتن با شخصی را ضروری و مهم می کند. علاوه بر تماس، این برنامه قابلیت تنطیم پیامک در آینده را نیز دارد تا در تاریخ تعیین شده پیامکی را با متن مورد نظر شما، به اشخاص مختلف ارسال کند. به عنوان آخرین ویژگی نیز باید به بخش اعلان‌های حیاتی اشاره کنیم که توسط آن می‌توانید یادآوری‌های خاصی را مشخص کنید تا مطمئن شوید که حتما به اطلاع و تایید شما خواهد رسید.

اپلیکیشن Call Reminder برای اجرا به نسخه‌ی ۴ یا بالاتر اندروید نیاز دارد. برای دریافت این برنامه که دارای بیش از ۵۰ هزار دانلود در پلی استور گوگل است می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود از گوگل پلی

 

 

 

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.