۰

معرفی اپ Background Eraser؛ به ساده ترین طریق بک گراند عکس هایتان را پاک کنید

بازدید 1241

اکثر افراد برای جدا کردن سوژه اصلی عکس از پس زمینه یا حذف کامل بک گراند، نرم افزارهای رایانه ای همچون فتوشاپ را به اپلیکیشن های ویرایشگرهای تصویر ترجیح می دهند. دلیل این کار هم مشخص است: با ماوس و کیبورد مسلما راحت تر از صفحات لمسی می توان به انجام ویرایش های ظریف پرداخت.

background-removing-service-604x450

اما این مسئله در مورد تمام اپلیکیشن های ویرایشگر تصویر صدق نمی کند. Background Eraser، اپی که امروز معرفی می کنیم ثابت می کند که با موبایل هم می توانید با نهایت ظرافت و با دقتی برابر با نرم افزارهای رایانه ای، پس زمینه عکس هایتان را به راحتی چند اشاره حذف کنید.

پاک کردن پس زمینه تصاویر ممکن است دلایل زیادی داشته باشد. اما افراد عمدتا به دو دلیل این کار را انجام می دهند: برای جایگزین کردن بک گراند نامناسب با تصویری بهتر، و همچنین برای جدا کردن سوژه اصلی عکس برای به کارگیری آن در استیکرهای اپلیکیشن هایی همچون تلگرام.

اگر قصد چنین کاری را از طریق موبایل دارید، Background Eraser بدون شک یکی از بهترین گزینه های شماست. اپلیکیشن مورد بحث برای حذف بک گراند سه ابزار ویژه در اختیارتان گذاشته: Target Area، Target Color و Brush Tool.

background-eraser-1 background-eraser-2

از نام این سه ابزار پیداست که چه کاری انجام می دهند: Brush Tool امکان حذف پس زمینه را به طور دستی برایتان فراهم می کند. اما Target Area و Target Color ابزار پیشرفته حذف پس زمینه اند که با تشخیص رنگ می توانند با چند اشاره بخش بزرگی از بک گراند را به طور هوشمند از سوژه مرکز تصویر تفکیک کنند.

تمام ابزار Background Eraser از منظر دقت و حساسیت قابل تنظیم هستند، و خوشبختانه دکمه های Undo و Redo هم در اختیارتان قرار داده شده. بنابراین در صورتی که از ویرایش تان راضی نبودید، در هر لحظه می توانید به حالت قبل بازگردید.

Background Eraser می تواند خروجی هایش را در دو فرمت JPEG و PNG به شما تحویل دهد که حالت اول دارای پس زمینه ای سفید و حالت دوم، بدون پس زمینه خواهد بود تا بتوانید مستقیما از آن برای ساخت استیکر یا استفاده در اپلیکیشن های دیگر بهره بگیرید.

اگر می خواهید که برای حذف پس زمینه نرم افزارهای رایانه ای را کنار بگذارید، Background Eraser یکی از بهترین انتخاب های شما خواهد بود. این اپلیکیشن خوشبختانه رایگان است و می توانید همین حالا آن را در سیستم های عامل اندروید و iOS تجربه کنید.

 دانلود:

اپ استور

گوگل پلی

لینک کمکی

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.