۰

DeWalt از تلفن هوشمند بسیار مقاوم خود با نام DeWalt MD 501 رونمایی کرد

بازدید 851

تلفن‌های هوشمند جدیدی که این روزها معرفی می‌شود اکثرا بر مشخصات فنی بهتر تمرکز دارند. اما در این بین شرکت‌هایی وجود دارند که اقدام به تولید محصولاتی می‌کنند که از نظر مقاوم بودن بهتر از دیگر گوشی‌ها باشند. DeWalt MD 501 نام تلفن هوشمند جدید کمپانی DeWalt بوده که به تازگی توسط این شرکت معرفی شده است.

be24846e-4eb9-4057-9bff-d439d514cfd9

در هنگام خرید تلفن‌هوشمند جدید موارد مختلفی وجود دارند که برایمان مهم هستند. از جمله این موارد می‌توان به عمر باتری، عملکرد گرافیکی، سرعت، کیفیت دوربین و صفحه نمایش اشاره کرد. علاوه بر موارد فنی و داخلی دستگاه، ظاهر آن نیز برای هر کسی مهم است چراکه قطعا همه ما دوست داریم از کار با تلفن هوشمند خود حس خوبی داشته باشیم. برای افرادی که در شرایط کاری سخت هستند اما، ممکن است موارد دیگری در هنگان خرید گوشی هوشمند جدید مد نظر افراد باشد. مثلا کسی که در معدن کار می‌کند قطعا مقاوم بودن دستگاه برای وی یکی از مهم‌ترین عوامل انتخاب محسوب می شود. حالا در همین زمینه شرکت DeWalt تلفن هوشمند جدیدی را معرفی کرده که گفته می‌شود بسیار مقاوم است.

تلفن هوشمند DeWalt MD501 گواهی IP68 دارد و بنابراین می‌توان به مدت ۳۰ دقیقه در عمق دو متری آب دوام بیاورد بدون اینکه مشکلی برای این دستگاه پیش آید. این محصول همچنین می‌تواند در شرایط آب و هوای مختلف از دمای منفی ۲۰ تا مثبت ۶۰ درجه براحتی کار کند. اما اگر به مشخصات فنی و سخت افزاری DeWalt MD501 بنگریم نیز این دستگاه چندان بد بنظر نمی‌رسد.

صفحه نمایش تلفن هوشمند مورد بحث ۵ اینچی است و کیفیت اچ‌دی را ارائه می‌دهد. همچنین نمایشگر یاد شده با لایه‌ای از گوریلاگلس ۳ پوشانده تا در برابر خط و خش مقاومت بیشتری داشته باشد. پردازنده اصلی این گوشی MT6735 نام دارد که شامل چهار هسته‌ پردازشی بوده و ساخت مدیاتک است. فرکان کاری هر هسته این چیپست بر روی ۱.۳ گیگاهرتز تنظیم شده و در کنار آن ۲ گیگابایت حافظه رم پردازشی برای این محصول در نظر گرفته شده است. حافظه داخلی ذخیره‌سازی گوشی یاد شده ۱۶ گیگابایت بوده که می‌توان آن را با کارت حافظه جانبی گسترش داد. دوربین پشتی و جلویی این محصول نیز به ترتیب ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده‌اند و در نهایت یک باتری با ظرفیت ۳۰۲۰ میلی‌آمپر با پشتیبانی از سیستم شارژ بی‌سیم Qi در آن بکار رفته است.

در کنار پشتیبانی از شبکه‌های پر سرعت ۴G LTE، تلفن هوشمند MD501  از تمامی راه‌های ارتباطی معمول دیگر نظیر وای‌فای، بلوتوث نسخه ۴ و NFC نیز بهره می‌برد. این محصول در انگلستان با قیمت ۳۷۹ یورو (۵۴۳ دلار) بفروش می‌رسد. در بخش نرم‌افزاری نیز اگرچه بکار گرفتن اندروید ۶ مارشمالو بسیار معقولانه‌تر و مورد پسندتر جلوه می‌کرد اما MD501 با اندروید ۵.۱ آبنبات چوبی عرضه می‌شود.

البته که مشخصات فنی می‌توانست در این محصول بهتر باشد، اما باید توجه داشت که عمده مشتریان آن مهندسان و سازندگان هستند. همچنین شرکت DeWalt بر این باور است که این افراد نیاز به دستگاهی محکم دارند تا در شرایط سخت کاری براحتی دوام بیاورد نه اینکه امتیاز بنچمارک Antutu آن بالا باشد.

اگرچه ظاهرا هنوز تلفن هوشمند DeWalt MD 501 برای خرید در دسترس قرار نگرفته، اما افراد علاقمند به این محصول می‌توانند برای آگاهی از زمان عرضه، در لیست ایمیل این شرکت ثبت نام کنند.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.