۰

قابلیت گفتگوی صوتی همزمان با ۵۰ نفر به پیام رسان فیسبوک اضافه شد

بازدید 1213

در طی ۲۴ ساعت گذشته کاربران اپلیکیشن پیام رسان فیس بوک در پلتفرم های اندروید و iOS بروزرسانی جدیدی دریافت کرده اند که قابلیت جذابی را به این سرویس می افزاید؛ حالا شما می توانید که چت گروهی را با تپ کردن روی آیکون تماس به یک تماس گروهی بر بستر وب تبدیل کنید. ضمن این که می توانید با رفتن به صفحه بعدی برخی از اعضا را از لیست دریافت تماس حذف نمایید.’

facebook-messenger1

برای اطمینان از افزوده شدن این قابلیت، تنها کافیست که بررسی کنید در هنگام باز کردن اپلیکیشن پیام رسان گزینه تماس به آن اضافه شده است یا نه. در حال حاضر می توان با حداکثر ۵۰ نفر تماس صوتی گروهی برقرار کرد. کسانی که از ابتدا در لیست نبوده اند هم می توانند با تپ کردن روی گزینه تماس به آن اضافه شوند. در هر لحظه با نگاه کردن به صفحه نمایشگر می توان تعداد و نام اعضای حاضر و افرادی که خارج و یا وارد شده اند را مشاهده کرد.

یکی از سخنگویان این شرکت در خصوص قابلیت جدید گفته که موارد بسیاری پیش می آید که نوشتن کافی نیست و نیاز هست تا افراد به طور مستقیم با یکدیگر گفتگو کنند. Stan Chudnovsky مدیر ارشد محصولات این پیام رسان نیز در مصاحبه ای اعلام کرده بود که چت ویدیویی گروهی قابلیتی است که بسیاری اپلیکیشن ها تلاش دارند در آینده آن را ارائه نمایند. او می گوید اگر امکان تثبیت تصویر (video stabilization) را بتوان به اپلیکیشن های پیام رسان آورد، قابلیت چت گروهی نیز چندان دور از دسترس نخواهد بود.

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.