۰

تلگرام و ارائه جوایزی به ارزش ۱ میلیون دلار برای توسعه دهندگان چت بات ها

بازدید 1339

رقابت در زمینه توسعه چت بات ها اکنون به اوج رسیده و در این میان تلگرام، تصمیم دارد برای افزایش چت بات های پلتفرم خود، رقمی معادل ۱ میلیون دلار هزینه کند. این مبلغ در قالب جوایزی به توسعه دهندگان برتر بات ها تعلق خواهد گرفت.

Screen-Shot-2016-04-19-at-10.12.21-800x450

مشخصا تلگرام با انجام این حرکت تشویقی، تصمیم دارد پیش از رقبای بسیار بزرگی نظیر فیسبوک و مایکروسافت، پلتفرم خود را از چت بات ها غنی تر کند. مبلغ یک میلیون دلار در قالب جوایز ۲۵ هزار دلاری به توسعه دهندگان داده خواهد شد و تنها کاری که باید بکنید، این است که یک ربات عالی توسط API ارائه شده از سوی تلگرام بسازید.

این شبکه پیام رسان می گوید شما به عنوان توسعه دهنده، قادر هستید بعداً چت بات خود را به پلتفرم های دیگری که می خواهید پورت کنید اما در حال حاضر، بات ها باید هماهنگی کامل با پلتفرم پیام رسان تلگرام را داشته باشند.

در وب سایت تلگرام نوشته شده که بات توسعه یافته از سوی افراد، باید مفید بوده و با حالت «میان خطی» (inline) سازگار باشد. این حالت که در روزهای گذشته در نسخه دوم پلتفرم بات های تلگرام عرضه شد، باعث می گردد تا تعداد پیام ها میان انسان و ربات کاهش پیدا کنند.

اگر علاقمند شده اید تا شما هم دست به طراحی یک بات برای تلگرام بزنید، کافیست به بخش BotSupport در وب سایت این پیام رسان مراجعه نمایید.

منبع:

TNW

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.