۰

ریکاوری عکس، فایل، شماره تلفن و اس ام اس در اندروید با اپلیکیشن GT Recovery

بازدید 967

ریکاوری فایل‌ها در گوشی موبایل یکی از مهم‌ترین نیازهای کاربران است که توسط اپلیکیشن GT Recovery می‌توانید این امر را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانید.

GT Recovery

مطمئنا برای شما هم بارها پیش آمده است که فایل‌های مهم و حیاتی خود را به طور ناخواسته و اشتباه حذف کرده یا حتی به دلیل مشکلات سیستمی، بدون پشتیبان‌گیری از فایل‌های خود مجبور به Factory Reset کردن دستگاه خود شده باشید. هرچه اهمیت این فایل‌ها، و مهیا کردن دوباره‌ی آن‌ها سخت‌تر باشد، افسوس و کلافگی کاربر نیز بیشتر خواهد بود. این موضوع اگر در رابطه با فایل‌های عادی و عمومی رخ بدهد چندان حائز اهمیت نیست و می‌توان با صرف کمی زمان مجددا آن‌ها را دانلود کرد. اما مواردی همچون عکس‌های شخصی، پیامک‌ها، شماره تلفن‌ها و … تنها در گوشی شما قرار دارند و در صورت حذف آن‌ها، به هیچ وجه نمی‌توان آن را جایگزین کرد. تا چند سال پیش اگر چنین اتفاقی در گوشی‌های موبایل می‌افتاد هیچ راه بازگشتی برای کاربران وجود نداشت اما به لطف گوشی‌های هوشمند، امکان انجام ریکاوری در گوشی‌های موبایل نیز ممکن شده است تا دیگر خبری از انجام ریکاوری از طریق کامپیوتر، و نرسیدن به نتایج دلخواه وجود نداشته باشد. GT Recovery یکی از بهترین نرم‌افزارها در زمینه‌ی ریکاوری اطلاعات است که اپلیکیشن رسمی آن نیز برای پلت‌فرم اندروید منتشر شده و به کمک آن می‌توانید به سادگی هر چه تمام‌تر، و با بالاترین درصد موفقیت فایل‌های حذف شده‌ی خود در گوشی را ریکاوری کنید. لازم به ذکر است که این برنامه برای کارکرد کامل به روت بودن گوشی شما نیاز خواهد داشت اما اگر گوشی شما روت نشده باشد نیز همچنان قادر به استفاده از این برنامه خواهید بود.

203a1c9b-f44d-4958-b3ff-eb391587f1d2

ویژگی اصلی GT Recovery را می‌توان در فرمت‌های پشتیبانی شده‌ی آن دانست به طوری که هرچیزی که فکرش را کنید توسط این برنامه قابل بازیابی است. از عکس و فیلم گرفته تا پیامک و شماره تلفن همگی توسط GT Recovery قابل بازیابی خواهند بود و شما می‌توانید به طور رایگان، هر فایلی که از دست داده‌اید را توسط این برنامه ریکاوری کنید. اما همانطور که گفته شد کاربرانی که گوشی خود را روت نکرده باشند نیز قادر به استفاده‌ی محدود از برنامه هستند. در GT Recovery بخشی با عنوان Recent Deletion وجود دارد که در آن امکان ریکاوری فایل‌هایی که بعد از نصب این برنامه حذف شده باشند وجود دارد. برای مثال ممکن است که مشغول مرتب سازی فایل‌های خود باشید که به اشتباه یک پوشه، عکس یا ویدیو را حذف کنید. در این مواقع حتی اگر گوشی شما روت نشده باشد نیز می‌توانید با مراجعه به این برنامه، اقدام به بازیابی فایل پاک شده کنید. موضوع دیگری که در GT Recovery خودنمایی می‌کند رابط کاربری جذاب و چشم‌نواز آن است. تمامی المان‌های موجود در برنامه به بهترین شکل ممکن طراحی شده‌اند و محیطی گویا و زیبا را برای این اپلیکیشن به ارمغان آورده‌اند. ویژگی آخری نیز که باید درباره‌ی GT Recovery بگوییم امکان جالب بازیابی پیام‌های واتس اپ، کیک و مسنجر فیسبوک است که در نوبه‌ی خود یک ویژگی جذاب و منحصر به فرد به حساب می‌آید. اگر در رابطه با درصد موفقیت این برنامه در بازیابی فایل‌ها نیز کنجکاو هستید باید بگوییم در تستی که هنگام نگارش این متن به انجام رسید، این برنامه بیش از ۱۰۰۰ عکس را ریکاوری کرد که هرچه مدت زمان کمتری از پاک شدن فایل‌های شما گذشته باشد، امکان وجود آن‌ها در نتایج به دست آمده نیز بیشتر خواهد بود.

GT Recovery با حجم ۵.۵ مگابایت و به صورت رایگان برای گوشی‌های اندروید منتشر شده است و برای اجرای آن نیز محدودیتی نخواهید داشت چراکه نسخه‌ی ۲.۲ یا بالاتر اندروید قابلیت اجرای این برنامه را خواهند داشت. برای دریافت این برنامه که بیش از یک میلیون بار در پلی‌استور دانلود شده است می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از مایکت

 

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.