۰

اینتل در تصمیمی تازه هزاران نفر از کارکنان خود را اخراج خواهد کرد

بازدید 1076

گفته می شود اینتل در نظر دارد در بهار امسال هزاران موقعیت شغلی را از مجموعه خود حذف کند که این تعدیل نیرو در برخی بخش ها با درصدی دو رقمی همراه خواهد بود. این اظهارات در وب سایت خبری Oregonlive با استناد به یک منبع موثق از داخل شرکت مورد بحث منتشر شده اند.

brian-krzanich-1

به ادعای همین سایت خبری، تعدیل نیروهای کاری در اینتل که یکی از بزرگ ترین کارخانه های تولید چیپست جهان به شمار می رود، بسیار بزرگ تر از ۱۱۰۰ شغلی است که این شرکت سال گذشته از حدفشان خبر داد.

همچنین گفته می شود اینتل به دنبال یکپارچه سازی برخی بخش ها با یکدیگر و تعطیل نمودن واحدهای کوچکتر است و طبق این خبر، ترکش های این کوچک سازی متوجه مدیران اجرائی نیز می شود و بر اساس شنیده ها، این تصمیم از روز سه شنبه و پس از اعلام نتیجه کار سه ماهه نخست سال جاری میلادی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

جا دارد اشاره کنیم که اینتل تا تاریخ ۲۶ دسامبر سال ۲۰۱۵ حدود ۱۰۷ هزار و ۳۰۰ کارمند داشته است اما اکنون در رابطه با هیچ کدام از این شایعات و حرف و حدیث ها حرفی بیان نکرده و آنها را تائید یا انکار نمی کند.

در سال ۲۰۱۴ نیز شرکت مورد بحث با توجه به افت قابل توجه فروش کامپیوترهای شخصی تصمیم گرفت که تمرکز خود را عمدتا روی حوزه هایی قرار دهد که رشد بیشتری دارند و در همین راستا اعلام کرد که حدود ۵ درصد از نیروهای کاری یا ۵۰۰۰ هزار نفر را اخراج خواهد کرد.

همچنین اگر خاطرتان باشد دو هفته پیش هم اعلام شد که دو تن از مدیران عالی رتبه ی اینتل به زودی این شرکت را ترک خواهند گفت.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.