۰

Apollo Lite تنها موبایل ۲۰۰ دلاری مجهز به تراشه ۱۰ هسته ای Helio X20

بازدید 1003

اگر خاطرتان باشد در روزهای پایانی سال گذشته از موبایلی به نام Apollo که توسط شرکت Vernee توسعه داده شده برایتان نوشتیم که در واقع دومین اسمارت فون دنیا با رم ۶ گیگابایتی به شمار می رود.

vernee-apollo-lite

از مشخصات کلی این دستگاه می توان به صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰×۲۶۵۰ پیکسلی، چیپست ۱۰ هسته ای Helio X20 مدیا تک و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی اشاره نمود. همچنین باید گفت یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی IMX230 سونی در بخش پشتی و یک نمونه ۸ مگاپیکسلی در بخش جلوئی خود دارد و از همه مهم تر اینکه فقط با قیمت ۴۰۰ دلار ارائه می گردد.

اگر تصور می کنید آپولو گزینه بسیار مناسبی برای خرید به شمار می رود باید بگوئیم که شرکت چینی مورد بحث نسخه ارزان تری را با قیمت ۲۰۰ دلار عرضه خواهد نمود که همچنان از یک چیپست قدرتمند بهره می گیرد و ۴ گیگابایت نیز رم دارد.

تراشه این دستگاه که Apollo Lite نام دارد، ۱۰ هسته ای Helio X20 است و از دیگر امکانات آن می توان به صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ دی با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسلی و دوربین ۵ و ۱۳ مگاپیکسلی در بخش های جلو و پشت آن اشاره کرد.

معرفی و عرضه چنین تلفن های هوشمندی از طرف Vernee می تواند خیلی زود موجب شهرت آن شده و به موجب آن کاربران بسیاری را از سراسر دنیا به سمت خود جلب نماید.

همچنین بد نیست بگوئیم که شرکت های چینی در سال های اخیر حسابی در بازار موبایل جولان می دهند و این طور به نظر می رسد که می خواهند تمام این مارکت را قبضه کنند. تعداد این شرکت ها تاکنون کم نبوده اما گویا همچنان قرار است عناوین تازه ای به جمع شان افزوده شوند و Vernee را می توان نمونه بارزی برای اثبات این ادعا دانست.

در آخر هم اشاره کنیم که موبایل های Apollo و Apollo Lite نه تنها مشخصات به ظاهر خوبی دارند، بلکه با قیمت مناسبی هم ارائه خواهند شد. اما اینکه بدنه آنها از چه جنسی خواهد بود و آیا دوام و استحکام کافی دارند یا خیر چیزی نیست که بتوان از روی عکس های منتشره به آن پرداخت و برای پی بردن به این اطلاعات باید منتظر ورود این دستگاه ها به بازار باشیم.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.