۰

اعلام سریع ترین تلفن های هوشمند سه ماهه نخست امسال از سوی آنتوتو

بازدید 1033

از زمانی که امکان استفاده از بنچمارک آنتوتو روی پلتفرم های مختلف ممکن شد، وبسایت مربوط به آن نیز به صورت سه ماهه، گزارش های آماری مختلفی را در مورد میلیون ها موبایلی که هر روز بنچمارک های آن را پشت سر می گذارند منتشر کرد.

antutu-q1-2016-fastest-phones-rank

طبق اعلام این سایت، در سال ۲۰۱۵ میلادی، تلفن های هوشمند آیفون ۶ اس و مدل ۶ اس پلاس، با چیپست A9 خود توانستند با فاصله زیاد از رقبا در صدر جدول بنشینند اما در نیمه نخست امسال، تغییرات قابل توجهی در چینش نتایج این بنچمارک به دست آمد.

در این برهه شاهد معرفی اسنپدراگون ۸۲۰ و اگزینوس ۸۸۹۰ بودیم که در پرچمداران اندرویدی مورد استفاده قرار گرفتند و گزارش سه ماهه نخست آنتوتو را با عملکرد فوق العاده خود کاملا زیر و رو کردند.

احتمالا تصور می کنید که موبایل های گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج در صدر جدول آنتوتو جای گرفته اند، اما باید به اطلاع تان برسانیم که این دو در جایگاه دوم جدول هستند و بهترین موبایل ظاهرا محصول تازه شیائومی به نام Mi 5 است.

خوب البته نمی توان گفت که Mi 5 از هر لحاظ هم بهترین است؛ این موبایل یک نمایشگر ۵ اینجی با رزلوشن ۱۰۸۰p را در خود جای داده و به همین خاطر است که توانسته موبایل گلکسی اس ۷ با نمایشگر Quad HD را کنار بزند.

جایگاه سوم این جدول اما به اپل و آیفون ۶ اس با چیپست A9 اختصاص یافته است

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.