۰

گوگل صدای حیوانات را به سرویس جستجویش افزود

بازدید 1383

گوگل قابلیت جدیدی را به سرویس جستجویش اضافه کرده که از طریق آن می‌توانید صدای ۱۹ حیوان را جستجو کنید و برای آموزش کودکان گزینه مناسبی به نظر می‌رسد.

bf8b245c-83a5-48e3-9f77-2ca50edba256

اگر تاکنون از اینترنت برای آموزش کودکانتان استفاده می‌کردید، جالب است بدانید که گوگل قابلیت جدیدی به سرویس‌هایش اضافه کرده است؛ با قابلیت جدید گوگل صدای حیوانات مختلف قابل جستجو است. اکنون اگر واژهAnimal Noises را در گوگل جستجو کنید، در بالای نتایج جستجو، تصاویری از حیوانات مختلف نمایش داده می‌شود و با کلیک روی هر کدام نیز صدای حیوان مورد نظر پخش می‌شود.

علاوه بر این، کودکان می‌توانند با جستجوی عبارت « What does the dog say» از صدای سگ مطلع شوند و حیوانات مختلف را نیز بدین شکل جستجو کنند. در قابلیت جدید گوگل صدای ۱۹ حیوان قرار داده شده است که در این بین می‌توان به گورخر، میمون، شیر، گوزن، جغد، خوک، گاو، اردک، فیل، اسب، راکون، وال، نهنگ کوهان‌دار، گرگ، خروس، گوسفند، ببر و بوقلمون اشاره کرد.

قابلیت جدید گوگل کاربران را به یاد اسباب‌بازی‌هایی به نام See N Say می‌اندازد که ساختار دایره‌ای داشتند و صدای حیوانات مختلف را به کودکان یاد می‌دادند. تصویر زیر مربوط به همین نوع از اسباب‌بازی‌ها است.

گوگل این قابلیت را به شکل رسمی معرفی و رونمایی نکرده، اما پستی که چندی پیش در بلاگ گوگل استرالیا منتشر شد، اطلاعات زیادی را در خصوص آن ارایه داده است. نظر شما درباره این سرویس جدید گوگل چیست؟

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.