۰

احتمال تغییر تعرفه تلفن ثابت در سال ۹۵ وجود دارد

بازدید 1288

رئیس رگولاتوری و معاون وزیر ارتباطات از احتمال تغییر تعرفه‌های تلفن ثابت در سال ۹۵ اطلاع داد. به گفته معاون وزیر ارتباطات تا کنون هیچ درخواست افزایش تعرفه‌ای به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام نشده است.

707bd1278ac1d99c064a3b089db3064b_XL

علی اصغر عمیدیان رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مورد درخواست افزایش قیمت اپراتورهای موبایل، اپراتورهای اینترنت، مخابرات و شرکت پست در سال ۹۵ گفت:«تا جایی که به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مربوط است تا کنون هیچ یک از شرکت‌های ارتباطی کشور درخواستی برای افزایش تعرفه‌های خود در سال ۹۵ ارائه نداده‌اند.»

معاون وزیر ارتباطات ادامه داد:«با این حال تعرفه برخی خدمات در سطح کلان در شورای اقتصاد تعیین می‌شود. ما نیز تابع شورای اقتصاد هستیم و تغییرات در نظر گرفته شده توسط این شورا را اعمال خواهیم کرد. به عنوان مثال در سال پیش شورای اقتصاد تصمیم به افزایش ۶ درصدی تعرفه‌های پستی گرفت که ما نیز تبعیت کرده و این تغییر اعمال شد.»

عمیدیان اضافه کرد:«در خصوص تعرفه‌های مخابرات با توجه به اینکه سال پیش در این بخش افزایش قیمتی نداشتیم احتمال تغییر تعرفه‌ها در سال جاری وجود دارد. البته برای این تغییرات لازم است شرکت مخابرات تعهدات خود در زمینه اصلاح پروانه را انجام دهد.»

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.