۰

آگاهی از موقعیت مکانی افراد خانواده با Family Locator

بازدید 1161

آگاهی از موقعیت مکانی افراد خانواده یک ویژگی کاربردی و مهم است که با نصب اپلیکیشن Family Locator در گوشی اندرویدی، آی او اس یا ویندوزفونی اعضای خانه می‌توانید مکان خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارید.

b09d61cd-1227-4abc-9c7c-051f737ed121

آگاهی از موقعیت مکانی افراد خانواده به خصوص اعضای کم‌سن و مسن فامیل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که این دو محدوده‌ی سنی از پتانسیل بالایی برای فراموش کردن آدرس یا … برخوردارند و احتمالا شما هم اگر چنین فردی را در میان اعضای خانواده داشته باشید همیشه در رابطه با بیرون رفتن‌های تنهایی آن‌ها نگران خواهید بود. Family Locator اما اپلیکیشن بسیار جالبی برای گوشی‌های موبایل است که با نصب آن روی گوشی افراد خانواده می‌توانید محل دقیق آن‌ها را روی نقشه مشاهده کنید و علاوه بر آنکه با نظارت بر محدوده‌ی حضورشان از نگرانی‌های بی‌مورد دور باشید، در مواقع ضروری نیز مانند گم کردن آدرس توسط آن‌ها به سرعت خود را به محل مورد نظر برسانید. تحرک برای افراد مسن یکی از مهم‌ترین پیش‌نیاز‌های سلامتی به حساب می‌آید که اکثرا در میان خانواده‌ها این افراد به دلیل نگرانی‌های موجود برای گم شدن یا فراموشی آدرس از بیرون رفتن‌های تنهایی منع می‌شوند در حالی که همین پیاده‌روی‌های ساده برای این افراد می‌تواند بسیار مفید باشد. در سوی مقابل نیز کودکان برای پا گذاشتن به جامعه و احساس بزرگ شدن از لحاظ روحی نیازمند اعتماد و تکیه بر خود هستند به طوری که انجام یک خرید ساده به تنهایی می‌تواند اعتماد به نفس کودکان را در انجام تنهایی امور افزایش دهد اما آن‌ها نیز با دلیل‌های مشابه افراد مسن معمولا تا چندین سال از این کار منع می‌شوند.

110201b0-b8dd-4baa-a027-47a6d33479f5

اگر شما نیز چنین مواردی را در خانواده‌ی خود دارید می‌توانید تنها با کمک یک گوشی موبایل و اپلیکیشن Family Locator این مشکل را تا حد بسیار زیادی ایمن‌سازی کنید و افراد خانواده را با خیال آسوده‌تری به بیرون از خانه بفرستید. البته این موضوع تنها مربوط به افراد مسن یا کم‌سن خانواده نمی‌شود و آگاهی از موقعیت مکانی دیگر اعضای خانه نیز به دلایل مختلف ممکن است ضروری و مفید باشد. بعد از نصب Family Locator در هر گوشی، مانند اپلیکیشن‌های اجتماعی صاحب یک پروفایل مخصوص خواهید شد که می‌توانید با ساخت یک گروه از پروفایل‌های اعضای خانه، برای همیشه از موقعیت مکانی یکدیگر با خبر باشید. جالب است بدانید که در این اپلیکیشن می‌توانید برای هر شخص یک محدوده‌ی مجاز مشخص کنید تا هرگاه فرد مورد نظر موقعیت مشخص شده را ترک کرد (یا مجددا به آن وارد شد) توسط نوتیفیکیشن از این موضوع با خبر شوید. این موضوع برای کنترل کودکان نیز بسیار مفید خواهد بود به طوری که می‌توانید با مشخص کردن مسیر مدرسه‌ی فرزند خود به عنوان مسیر مجاز، از خارج شدن او از مسیر یا محدوده‌ی مشخص شده با خبر شوید. همچنین شما قادر خواهید بود تا با اعضای گروه به گفتگوی آنلاین بپردازید و موارد مختلفی را از طریق گفتگوی متنی موجود در Family Locator با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید.

در انتها به این موضوع نیز باید اشاره کنیم که این امکان می‌تواند به پیدا کردن گوشی‌های گم یا سرقت شده نیز کمک شایانی کند و با نمایش موقعیت دقیق گوشی، شما را در یافتن گوشی یاری دهد. برای دانلود این برنامه که برای هر سه پلت‌فرم اندروید، آی او اس و ویندوزفون منتشر شده است می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • امکان تشکیل گروه خانوادگی برای آگاهی از موقعیت مکانی
  • امکان هشداردهی در صورت خروج افراد از محدوده‌ی مشخص شده
  • نمایش دقیق با کمترین خطای ممکن از موقعیت مکانی افراد

نکات منفی

  • نکته‌ی منفی خاصی مشاهده نشد

دانلود از مایکت

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.