۱

با میشن آشنا شوید؛ ساعت هوشمند مبتنی بر Android Wear که برای موج سواری طراحی شده

بازدید 1089

وقتی حرف از موج سواری می شود به ندرت پیش می آید که ذهن انسان به سمت ساعت های هوشمند مبتنی بر Android Wear برود اما این مساله به هیچ وجه مانع از آن نشد که شرکت نیکسون (سازنده ساعت های ورزشی) شانس خود در این زمینه را نیازماید.

NixonTheMissionCollection1

این کمپانی که دفتر اصلی اش هم درکالیفرنیا قرار دارد امروز از یک ساعت اندرویدی بسیار محکم با نام Mission پرده برداشت. این ساعت اسپورت یک صفحه گرد دارد که از پلی کربنات و فولاد ضد زنگ ساخته شده و یک نمایشگر چند رنگ AMOLED  و شیشه ای از جنس گوریلا گلس برایش در نظر گرفته شده.

جالب تر از همه اینکه این اسمارت واچ تا عمق ۱۰۰ متری در برابر آب مقاوم است که طبق ادعای شرکت سازنده، بیشترین میزان در میان مدل های موجود در بازار به شمار می رود.

اما ساعت میشن صرفا برای فعالیت های ورزشی آبی طراحی نشده و اسکی بازها و علاقمندان به ورزش اسنوبرد هم میتوانند از آن استفاده کنند و برای هرکدام از این ها هم یک اپلیکیشن مجزا دارد.

اپلیکیشن های اصلی گجت نیز توسط Surfline، Snocountry و Trace ارائه شده اند و اگر بخواهیم در مورد عملکرد دستگاه بگوییم، میشن یکی از نخستین ساعت هایی است که از چیپست تازه کوالکام به نام Snapdragon Wear 2100 بهره می برد که ۳۰ درصد کوچک تر از سایر چیپست های پوشیدنی است و مصرف انرژی اش هم ۲۵ درصد کمتر عنوان شده.

البته بد نیست بدانید که میشن اولین ساعت ورزشی هوشمند شرکت نیکسون نیست؛ محصول ۳۰۰ دلاری این شرکت با نام Ultratide هم از طریق بلوتوث با اسمارت فون ها جفت می شود و هشدارهایی را در مورد شرایط آب و هوایی برای موج سواری ارسال می کند.

این وسیله همچنین تعداد جلسات موج سواری فرد را هم پایش می کند و آنطور که شرکت سازنده گفته باتری آن تا یکسال دوام می آورد. با این همه، میشن اولین اسمارت واچ ارائه شده توسط این شرکت است که از پلتفرم پوشیدنی اندروید بهره می برد و می تواند از اپلیکیشن های Surfline و Snocountry استفاده نماید. در مورد عمر باتری این مدل البته حرفی به میان نیامده و نمی دانیم قیمت آن چقدر است اما گفته می شود که عرضه آن از امسال شروع می گردد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.