۱

قفل گذاری روی اپلیکیشن های نصب شده با اثر انگشت توسط Finger Security

بازدید 1136

Finger Security اپلیکیشنی جالب برای گوشی‌های مجهز به سنسور اثر انگشت اندرویدی است که به کمک آن می توانید برای اجرای اپلیکیشن‌های مورد نظر، به جای رمز عبور از اثر انگشت استفاده کنید.

07d73a02-5eb9-421f-9a5d-e275616ee944

در سال‌های اخیر گوشی‌های جدیدی که روانه‌ی بازار می شوند به خصوص پرچمداران برندهای مختلف همگی به سنسور تشخیص اثر انگشت مجهز شده اند تا علاوه بر امنیت بالا، باز شدن سریع قفل گوشی را نیز به همراه داشته باشند. این ویژگی که نمونه‌ی آن را در گوشی‌های سامسونگ، ال جی و … مشاهده کرده ایم به جرات یک قابلیت جذاب و همه پسند خواهد بود از همین رو طبیعتا می توان پیش بینی کرد که کاربران این گوشی ها، به دنبال راهی برای استفاده از این ویژگی در جایی به جز لاک اسکرین گوشی خواهند بود. Finger Security چنین امکانی را برای گوشی‌های اندرویدی به ارمغان خواهد آورد و اگر به دنبال چنین قابلیتی هستید می توانید با نصب آن، اپلیکیشن‌های شخصی خود را با اثر انگشت قفل کنید تا برای ورود به آن ها، تنها یک لمس کوتاه کافی باشد.

Finger Security در واقع یک اپلیکیشن قفل گذاری روی اپلیکیشن‌ها است که با قرار دادن اثر انگشت به عنوان متد اصلی قفل گذاری خود، توانسته تا توجه کاربرانی که از گوشی‌های مجهز به سنسور اثر انگشت پشتیبانی می کنند را به خود جلب کند. این برنامه که به صورت رایگان برای گوشی‌های اندروید منتشر شده است برای اجرا نیاز به اندروید ۴.۳ یا بالاتر خواهد داشت و می توانید با دانلود و نصب آن از این پس، به جای روش‌های وقت گیری همچون رمزعبور یا پترن، از بهترین و امن ترین شیوه‌ی این روزهای دنیای موبایل‌ها یعنی اثر انگشت استفاده کنید. برای دانلود می توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود از گوگل پلی

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.