۰

تعداد کاربران دراپ باکس از مرز ۵۰۰ ملیون نفر عبور کرد

بازدید 977

این روزها سرویس‌‌های ابری متعددی وجود دارند که در حال سرویس‌دهی به کاربران هستند، اما در این بین دراپ‌باکس را باید یکی از بهترین‌ها خواند. گزارش منتشر شده توسط دراپ‌باکس نشان از این دارد که این کمپانی موفق شده تا از مرز ۵۰۰ میلیون کاربر ثبت نام شده عبور کند.

132ccd75-8ddb-47cd-999d-e6807185c3b6

این روزها اغلب تولیدکنندگان گجت‌های هوشمند و کمپانی‌های بزرگ فعال در عرصه‌ی فناوری سرویس‌های ابری خود را ارائه می‌کنند. برای مثال می‌توان به گوگل، اپل و مایکروسافت اشاره کرد که هر یک سرویس‌های اختصاصی خود را ارائه می‌کنند و خریداران گجت‌های تولید شده توسط این کمپانی‌ها می‌توانند از فضای در اختیار گذاشته شده توسط سرویس‌های آی کلاد، وان درایو و درایو گوگل استفاده کنند، در این بین سرویس‌هایی نیز وجود دارند که بصورت مستقل کار کرده و تمرکز اصلی خود را روی سرویس‌های ابری قرار داده‌اند. از این جمله باید به دراپ‌باکس اشاره کرد که سرویس ارائه شده توسط آن نیز بسیار پرطرفدار است.

این کمپانی با انتشار گزارشی رسما اعلام کرده که تعداد کاربرانش از مرز ۵۰۰ میلیون نفر عبور کرده است. قطع به یقین تمام ۵۰۰ میلیون کاربری که در دراپ‌باکس ثبت نام کرده و از سرویس‌های این کمپانی استفاده می‌کنند، جزو افرادی نیستند که از سرویس‌های پولی بهره می‌برند.

اطلاعات ارائه شده توسط دراپ‌باکس حکایت از این دارد که بخش بزرگی از ثبت نام کاربران جدید در اثر معرفی و ریفرال‌‌هایی است که مصرف‌کنندگان جدید دریافت کرده و به سمت دراپ‌باکس هدایت شده‌اند. برای مثال ۴۴ درصد از کاربران جدید این سرویس را در اثر معرفی دوستان و اعضای پیشین انتخاب کرده‌‌اند. دراپ‌باکس بین تولیدکنندگان ویدیو نیز بسیار محبوب است، چراکه ۶۵ درصد از فیلم‌سازان حاضر در جشنواره‌ی فیلم ساندنس، اعلام کرده‌اندکه دراپ باکس سرویس محبوب این افراد بوده و ارزش این سرویس بسیار بالا است.

با وجود تمرکز بیشتر این سرویس در آمریکا، دراپ‌باکس اخیرا شاهد رشد کاربران خود در سایر کشورهای مختلف بوده، بطوریکه کمپانی‌های متعددی نیز این سرویس را روی محصولات خود به کاربران عرضه کرده‌‌اند. همانطور که اشاره کردیم، هنوز مشخص نیست که چه تعداد از این کاربران جزو افرادی هستند که هزینه‌ی ماهیانه پرداخت کرده و از این سرویس بصورت پولی استفاده می‌کنند. دراپ‌باکس در نظر دارد تا سرویس‌هایی را نظیر چت در محیط کار به پلتفرم خود اضافه کند.

نظر شما در مورد این سرویس چیست؟

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.