۰

گلکسی S7 با بدنه ای از طلای ۲۴ عیار قیمتی معادل ۸.۵ میلیون تومان دارد

بازدید 936

از نگاه قریب به اتفاق مردم دنیا نسخه های استاندارد اسمارت فون های پرچمدار گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج از لحاظ قیمت در سطح نسبتاً بالایی قرار دارند. ناگفته نماند شما در مقابل پرداخت چنین مبلغی یکی از بهترین موبایل های دنیا را در اختیار خواهید داشت. پس باز هم می توان برچسب قیمت آنها را تا حدودی منصفانه دانست.

gold-galaxy-s7-640x418

اما اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که معمولاً هنگام خرید حتی به خود زحمت نگاه کردن به قیمت محصولات را هم نمی دهید، سامسونگ یک پیشنهاد ویژه برای شما دارد؛ گلکسی اس ۷ یا اس ۷ اج با بدنه ای از جنس طلای ۲۴ عیار.

کمپانی انگلیسی «Truly Exquisite» به تازگی پیش فروش این نسخه لوکس از اسمارت فون جدید کره ای ها را آغاز کرده است. علاوه بر نسخه طلایی، شما می توانید نمونه هایی از جنس پلاتین و طلای سرخ را نیز سفارش دهید. مدل طلایی در این میان ارزان تر از بقیه است و تنها ۲۳۸۰ دلار قیمت دارد، در حالی که قیمت گلکسی اس ۷ اج طلایی تا ۲۴۹۵ دلار بالا می رود.

اگر بدنه طلایی چندان مورد پسند شما نیست، می توانید سراغ گران ترین مدل با بدنه ای از جنس پلاتین به قیمت ۲۴۹۵ دلار و ۲۶۳۰ دلار – برای s7 و s7 اج – بروید. گلکسی های با بدنه طلای سرخ ۱۸ عیار نیز به ترتیب ۲۴۲۵ و ۲۵۶۲ دلار قیمت دارند.

اگر احیاناً به سرتان زده که صاحب یکی از این اسمارت فون های اشرافی شوید، یا این که دلتان می خواهد لااقل از دور نگاهی به این جواهرهای دیجیتال بیاندازید، می توانید سری به وبسایت شرکت «Truly Exquisite» بزنید.

در آخر لازم به ذکر است موبایل ها فوق از لحاظ مشخصات سخت افزاری و نمایشگر هیچ تفاوتی با نمونه های استاندارد ساخته دست سامسونگ ندارند.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.