۰

ساخت کارت ویزیت برای اهالی حوزه سلامت که به دستگاه نوار قلب مجهز است

بازدید 1218

افراد معمولا دوست دارند با چاپ کارت ویزیت های مختلف، حرفه و تفاوت خود از سایرین را به مخاطبانشان انتقال دهند. برای نمونه ممکن است یک مهندس کارتی را طراحی کند که روشن می شود یا یک برنامه نویس مدلی را به مشتریانش ارائه دهد که می تواند بازی مبتنی بر فلش تتریس را اجرا کند.

card

اما اگر فرد از اهالی حوزه پزشکی و سلامت باشد [خصوصا فردی که نوار قلب دریافت می کند] چطور؟ شرکتی به نام MobilECG کارت ویزیتی برای این افراد ساخته که دقیقا همین کار را انجام می دهد: این کارت دارای یک سیستم الکتروکاردیوگرام داخلی است.

آنطور که در وبسایت این شرکت آمده، دستگاه مجهز به تعدادی حسگر است که سیگنال های واقعی را از طریق دستان فرد (البته تا زمانی که شست وی روی پدهای انگشتی قرار داشته باشد) اندازه می گیرد.

اگر پزشک هستید و قصد دارید این کارت ها را برای خود سفارش دهید لازم است به بیماران خود بگویید که گرچه الکتروکاردیوگرام آن کار می کند اما بیشتر حکم یک سرگرمی را دارد. استارتاپ مجارستانی سازنده این کارت پیشتر اعلام کرده بود که محصولش برای مقاصد تشخیصی مناسب نیست و در نتیجه نمی توان به نتایج آن استناد کرد.

با این همه شرکت سازنده، مانور زیادی روی محصول خود داده و همه جوره تلاش دارد کاربران را به سفارش آن ترغیب نماید. در صورتی که قرار شود این کارت عرضه انبوه داشته باشد، با قیمت ۲۹ دلار بابت هر عدد قابل خریداری خواهد بود.

البته آنها که دانش فنی خوبی دارند می توانند این کارت را خودشان بسازند و همزمان از کدها وطرح های شماتیک این محصول که شرکت سازنده در فضای آنلاین قرار داده نیز بهره بگیرند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.