۰

گوشی ۱۸۰ دلاری Ulefone با باتری قوی و بدنه فلزی معرفی شد

بازدید 936

کمپانی چینی Ulefone یکی از فعالان نوظهور صنعت تلفن همراه است و همانند دیگر هم‌وطنانش به تولید گوشی‌های ارزان قیمت با کیفیت بالا شهرت دارد. به تازگی Ulefone Power با باتری ۶۰۵۰ میلی‌آمپرساعتی و فریم فلزی با پوشش چوبی با قیمت ۱۸۰ دلار معرفی شده که توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است.

5e535992-b333-465b-9af9-22a54a02b47f

Ulefone نیز یکی از فعالان چینی بازار تلفن‌های همراه است که با هدف گرفتن بازار تلفن‌های ارزان قیمت قصد دارد تا راه هم‌وطنان خود مانند هواوی، شیائومی و غیره را طی کند. Ulefone Power جدیدترین تولید این شرکت است. باتری ۶۰۵۰ میلی‌آمپری این گوشی، نقطه قوت اصلی آن است. این باتری ظرفیتی حدود ۲ برابر آیفون ۶ اس پلاس دارد و طبق گفته‌ی سازنده، برای ۴ روز استفاده معمولی، ۶۳ ساعت مکالمه و ۷۵ روز حالت استندبای مناسب است.

فناوری شارژ سریع نیز در این گوشی استفاده شده است که با ۲ ساعت اتصال به برق، باتری را به طور کامل شارژ می‌کند. هم‌چنین یک شارژ ۳۰ دقیقه‌ای برای استفاده یک روز این گوشی کافی است و تنها با ۵ دقیقه شارژ، می‌توان ۲ ساعت مکالمه با Ulefone Power انجام داد. سیستم‌عامل Ulefone Power نیز اندروید ۵.۱ است که برای ارتقا به اندروید ۶.۰ مارشمالو برنامه‌ریزی شده است.

گوشی 180 دلاری Ulefone با باتری قوی و بدنه فلزی معرفی شد

از دیگر مشخصات این گوشی خوش قیمت، صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰P و فناوری محافظ گوریلا گلس ۳، بدنه‌ی مجهز به فریم فلزی و در پشتی چوبی یا ضد خش (به انتخاب کاربر)، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی سونی با قابلیت فیلمبرداری ۱۰۸۰P مجهز به فلاش دوگانه ال‌ای‌دی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی است. پردازنده این گوشی، تولید شرکت مدیاتک و با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز و معماری هشت هسته‌ای است که به لطف حافظه رم ۳ گیگابایتی، تجربه سریع و بدون مشکلی را برای کاربر رقم می‌زند. حسگر اثر انگشت، درگاه مادون قرمز، پشتیبانی از کارت حافظه میکرو‌ اس‌دی و شبکه مخابراتی ۴G، این گوشی را تبدیل به یک پرچمدار میان‌رده فوق‌العاده کرده است. قیمت گوشی Ulefone Power چیزی حدود ۱۸۰ دلار خواهد بود که هر کاربری را برای خرید آن وسوسه می‌کند.

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.