۰

اپلیکیشن ringID، پیام رسان آنلاین با امکان تماس صوتی و تصویری

بازدید 1195

ringID اپلیکیشنی فوق‌العاده برای گوشی‌های موبایل است که در زمینه‌ی پیام رسانی و تماس آنلاین فعالیت داشته و امکانات جالبی را نیز در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

1w6

به جرات می‌توان اپلیکیشن‌های پیام‌رسان را یکی از مهم ترین قطب‌های دنیای موبایل دانست که در سال‌های اخیر استفاده از آن بسیار محبوب بوده و با سرعت چشمگیری نیز در حال رواج یافتن است. در این بین توسعه‌دهندگان بسیاری سعی در ارائه‌ی اپلیکیشنی در این زمینه هستند که برخی از آن‌ها مانند Viber و Telegram موفق، و برخی دیگر مانند Beetalk یا CoCo ناموفق بوده‌اند. ringID نیز یکی از جدیدترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان برای پلتفرم‌های اندروید، آی او اس و ویندوزفون است که آمده تا شانس خود را در مقابل رقیب‌های قدرتمندی همچون لاین و تلگرام امتحان کند.

ringID اصلی ترین نیازهای یک برنامه‌ی اجتماعی یعنی تماس متنی، صوتی و تصویری را در خود جای داده است تا با ناامید نکردن کاربران، شانس خود را برای موفقیت بیش از پیش بالا ببرد. اگر از علاقه‌مندان به ارسال فایل در گفتگوی‌های آنلاین خود هستید باید بدانید که ringID تنها از ارسال عکس، صوت و ویدیو پشتیبانی می‌کند که این موضوع کمی عجیب به نظر می‌رسد؛ چرا که رقابت با اپلیکیشن‌هایی همچون تلگرام در حالت مساوی نیز سخت و غیرقابل پیش‌بینی است، به خصوص وقتی اپلیکیشن مورد نظر در امکانات ارائه شده از آن‌ها پایین‌تر باشد. این کمبود در بخش استیکرها نیز وجود دارد که البته با در نظر گرفتن ورود تازه‌ی این برنامه به دنیای ارتباطات، می‌توان در آینده شاهد بهبود و تکمیل شدن هر چه بیشتر این بخش باشیم. وجود بخش NewsFeed اما می‌تواند نقطه‌ی قوتی برای این اپلیکیشن باشد که کاربردی مشابه با Timeline اپلیکیشن لاین دارد و در آن می‌توانید به مشاهده‌ی عکس‌های منتشر شده از دوستان و ارسال نظر برای آن‌ها بپردازید. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود از مایکت

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

دانلود از ویندوزفون استور

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.