۰

معرفی اپ iConvt؛ مبدل قدرتمند فایل های ویدئویی در iOS

بازدید 1101

آپلود ویدئو، همیشه یکی از بزرگترین معضلات اینترنت کشورمان بوده و هست. سرعت بارگذاری بسیار پایین و قطعی های مکرر باعث شده تا فشرده سازی ویدئوها پیش از آپلود، برای کاربران ایرانی یک ضرورت باشد.

iConvt-1

در هر صورت، برای انجام این کار به اپلیکیشن هایی نیاز است که بتوانند با تبدیل فرمت های حجیم به فرمت های فشرده، از دردسرهای بارگذاری و ارسال ویدئوها بکاهند. اپلیکیشن iConvt ابزار قدرتمندی است که این امکان را برای کاربران پلتفرم iOS به ارمغان می آورد.

iConvt-2

iConvt یک مبدل مالتی مدیاست؛ هم می تواند فرمت های ویدئویی را به یکدیگر تبدیل کند و هم فرمت های صوتی. فرمت های تصویری پشتیبانی شونده توسط این اپ شامل ۳GP، FLV، MP4، MOV، MKV، AVI و MPEG و فرمت های صوتی شامل MP3، AAC، WAV، AIFF و موارد دیگر هستند، و تبدیل آنها به یکدیگر به سرعت و به آسانی یک اشاره انجام می پذیرد.

فایل هایتان را می توانید از Camera Roll، آلبوم یا فضای ابری دراپ باکس به اپ اضافه کنید و سپس با تنظیمات اپلیکیشن، حجم آنها را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. با تنظیم دستی بیت ریت فایل های صوتی و ویدئویی، می توانید حجم ویدئو را دقیقا به همان میزانی که می خواهید کاهش داده و سپس به فرمت مد نظرتان تبدیل نمایید.یکی از قابلیت های خوب iConvt، امکان تفکیک صدا از ویدئوست. با این قابلیت می توانید به عنوان مثال، بخشی از دیالوگ های فیلم مورد علاقه تان را از تصویر جدا کرده و بعدا از آن در اپ های دیگر (مثلا داب اسمش) بهره بگیرید.iConvt رایگان است، و کلیه کاربران iOS نسخه هشت به بالا می توانند از امکانات بسیار عالی آن استفاده کنند.

اپ استور

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.