۰

میزو گوشی موبایل با سیستم عامل اوبونتو Pro 5 را معرفی کرد

بازدید 1126

کمپانی چینی میزو که در معرفی گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل اوبونتو پیش قدم است، روز گذشته از گوشی موبایل پرو ۵ پرده برداشت. این گوشی نسخه‌ای اندرویدی نیز دارد که سال گذشته‌ی میلادی به بازار ارائه شده بود.

5d96a29a-d95f-4c8c-8552-b67c9a6f3f39

میزو با همکاری کنونیکال، شرکت توسعه دهنده‌ی توزیع لینوکس اوبونتو، از گوشی پرچم‌دار جدید خود موسوم به Meizu PRO 5 Ubuntu Edition رونمایی کرد. بر طبق اطلاعات منتشر شده توسط کنونیکال این گوشی پنجمین و البته قوی‌ترین گوشی موبایل مبتی بر اوبونتو بوده که در دوازده ماه گذشته وارد بازار شده است. خبر‌هایی منتشر شده بود که میزو گوشی جدید خود را در کنگره‌ی جهانی موبایل رونمایی خواهد کرد.

تا پیش از این میزو گوشی موبایل PRO 5 را با نسخه‌ی اندروید معرفی کرده بود که از لحاظ سخت‌افزاری با گوشی جدید تفاوت خاصی ندارد. گوشی میزو PRO 5 Ubuntu Edition از پردازنده‌ی ساخت شرکت سامسونگ اکسینوس ۷۴۲۰ به همراه ۳ گیگابایت رم و حافظه‌ی ذخیره سازی ۳۲ گیگابایت بهره می‌برد. دوربین اصلی این گوشی ۲۱ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۵ مکاپیکسل است که در کنار صفحه نمایش ۵.۷ اینچی آمولد با وضوح فول اچ‌دی، گوشی PRO 5 نسخه‌ی اوبونتو را به یکی از قوی‌ترین گوشی‌های بازار بدل می‌کند.

در بین اطلاعات منتشر شده از این گوشی اشاره‌ای به ظرفیت باتری نشده، با این حال می‌توان حدس زد که ظرفیت آن ۳۰۵۰ میلی‌آمپر ساعت است. بهره‌مندی از شبکه‌ی ۴G و درگاه کارت حافظه از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند میزو PRO 5 Ubuntu Edition هستند. میزو هنوز قیمت فروش این محصول را اعلام نکرده است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.