۰

آیفون ۴ اینچی اپل به پردازنده‌ی A9 مجهز می‌شود

بازدید 927

اپل روز ۱۵ مارس (۲۵ اسفند) از آیفون ۴ اینچی خود موسوم به آیفون ۵se در کنار آیپد ایر ۳ رونمایی می‌کند. براساس گزارش بلومبرگ آیفون ۴ اینچی به یک پردازنده‌ی A9 مجهز خواهد شد.

4796d5da-2879-4e80-8ae2-8820cf40c29c

 سرانجام بعد از مدت‌ها گمانه‌زنی پیرامون معرفی آیفون ۴ اینچی، اپل تصمیم‌ گرفته روز ۲۵ اسفند از گوشی جدید خود به نام iPhone 5se رونمایی کند. البته قرار است در این رویداد آیپد ایر ۳ و مجموعه‌ی جدیدی از بندهای اپل‌واچ نیز معرفی شوند.

ماه گذشته وب‌سایت ۹toMac گزارش داده بود که آیفون ۴ اینچی با نام آیفون ۵se معرفی می‌شود که از نظر طراحی شباهت‌های زیادی به آیفون ۵ اس دارد. این گوشی از قابلیت‌هایی چون تراشه‌ی NFC و Live Photo بهره می‌برد ولی از فناوری لمس سه‌بعدی خبری نخواهد بود.

بلومبرگ همچنان مدعی شده که آیپد ایر ۳ به تراشه‌ی A9X اپل مجهز می‌شود که در حال حاضر روی آیپد پرو استفاده شده است. علاوه بر این، آیپد ایر ۳ از قلم دیجیتالی اپل موسوم به پنسل نیز بهر می‌برد و برای اتصال کیبورد و دیگر لوازم جانبی از کانکتور هوشمند پشتیبانی می‌کند.

رویداد اختصاصی اپل برای معرفی محصولات خود روز ۲۵ اسفند برگزار می‌شود و از روز ۲۸ اسفند عرضه‌ی محصولات جدید آغاز خواهد شد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.