۰

شرکت توسعه دهنده آپارات، در میان ۵۰ شرکت برتر از دید مؤسسه کارآفرینی گوگل

بازدید 1035

به گزارش روابط عمومی شرکت صبا ایده، مؤسسه ی کارآفرینی گوگل امسال برای اولین بار در یک کنفرانس جهانی اقدام به معرفی ۵۰ استارتاپ برتر سال ۲۰۱۵ از ۲۰۰ شهر سراسر دنیا کرده است. این مؤسسه برای انتخاب شرکت های برتر حوزه ی فناوری و اینترنت، ملاک های خاصی در نظر گرفته است و داوران با توجه به گزارشات و استاندارد های لازم و پیش بینی روند پیشرفت و رشد شرکت ها، فرهنگ سازمانی و فعالیت های تیمی، برترین آنها را انتخاب می کنند.

aparat-2

داوران بعد از بررسی های همه جانبه، لیستی شامل ۵۰ شرکت را به عنوان شرکت های برتر معرفی کرده اند. در لیست شرکت های برتر معرفی شده، سرویس به اشتراک گذاری «آپارات» به نمایندگی از صبا ایده تنها شرکت انتخاب شده از ایران است.

داوران، چابکی و بازده بالای تیم اجرایی و فنی صبا ایده، دستیابی به فناوری های نوین و بومی سازی آنها در جهت مدیریت سرویس های پرترافیک اینترنتی و همچنین تمرکز روی سرمایه های فکری مانند اکثر شرکت های دانش بنیان را از دیگر دلایل انتخاب این شرکت برشمرده اند.

از نگاه داوران با توجه به ضریب نفوذ بالای اینترنت در ایران نسبت به سایر کشور های منطقه و گسترش روز افزون کسب و کارهای آنلاین دراین حوزه، شرکت صبا ایده، ظرفیت های بی نظیری را به ارمغان آورده است.

صبا ایده در سال ۱۳۸۳ در دو حوزه ی اصلی تبلیغات و راه اندازی وبسایت های پرترافیک فعالیت خود را آغاز کرده است. این امر ظرف مدت نسبتاً کوتاهی محقق شد و شرکت یاد شده توانست دامنه ی فعالیت هایش را هرچه بیشتر توسعه دهد تا جایی که بر اساس آمار خود، سرویس هایی نظیر آپارات، فیلیمو، میهن بلاگ و آژانس تبلیغات آنلاین صباویژن ماهانه نزدیک به ۳۴ میلیون بازدید کننده ی منحصر به فرد را در کشور پوشش می دهند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.