۰

اشتراک گذاری کیبورد و کلیپ بورد میان پی سی و موبایل به قابلیت های AirDroid اضافه شد

بازدید 1205

اپلیکیشن AirDroid با بروزرسانی به نسخه ۳٫۲، به ابزار و قابلیت های جدیدی برای مدیریت از راه دور گجت های اندرویدی مجهز شده است. برای دسترسی به بعضی از آنها می بایست اپلیکیشن دسکتاپ AirDroid را به نسخه جدید ارتقا دهید، و ضمنا ممکن است احتیاج به روت کردن گجت خود داشته باشید.

ap_resize

مهم ترین قابلیت اضافه شده به اپ، امکان برقراری ارتباط میان کیبورد رایانه و موبایل است، به گونه ای که با تایپ از رایانه حالا می توانید فیلدهای خالی نوشته در موبایل را پر کنید. برای شروع استفاده از این قابلیت، کافیست نرم افزار دسکتاپ AirDroid را در ویندوز یا مک اجرا کرده و موبایلتان را به رایانه متصل کنید، سپس با اشاره روی آیکن دوربین دو چشمی، سرویس AirME را به راه بیندازید.

با تأیید ارتباط و فعالسازی روت، حالا می توانید نوشته های کیبورد رایانه تان را به سیستم عامل اندروید منتقل کنید. این بروزرسانی همچنین امکان تبادل متن های کپی شده از کلیپ بورد رایانه را به موبایل و بالعکس نیز فراهم نموده. نسخه ۳٫۲ AirDroid از این پس هنگام فعال بودن AirMirror، صفحه نمایش موبایل را تاریک می کند و همچنین از پس پاسخ به نوتیفیکیشن های اسکایپ و لاین به طور مستقیم از دسکتاپ هم بر می آید.

مضاف بر این موارد، اضافه شدن قابلیت فیلمبرداری از سیستم عامل با AirMirror و رفع بعضی باگ ها هم از دیگر تغییرات صورت گرفته در آخرین نسخه اپلیکیشن AirDroid هستند.

برای دانلود نسخه اندروید به صورت دستی، می توانید به سایت APK Mirror مراجعه کنید و توجه داشته باشید که برای دسترسی به قابلیت های جدید، حتما می بایست نسخه ویندوز یا OS X اپ را به ورژن ۳٫۳ ارتقا داده باشید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.