۰

نسخه صورتی رنگ اکسپریا زد ۵ سونی رونمایی شد

بازدید 1150

سونی در زمان معرفی اکسپریا زد ۵ رنگ‌های متنوعی از گوشی هوشمند خود را رونمایی کرد، اما اگر هیچ کدام از گزینه‌های موجود نتوانسته شما را ترغیب به خرید این محصول کند، پس شاید نسخه‌ی صورتی پرچمدار سونی گزینه‌ی مدنظرتان برای خرید این محصول باشد. ژاپنی‌ها ساعاتی پیش این نسخه را رسما معرفی کردند.

4266125ec7b6b8846ec74aa85bb5a3fa_XL 

سونی ساعاتی پیش نسخه‌ی صورتی گوشی هوشمند پرچمدارش یا همان اکسپریا زد ۵ را رسما معرفی کرد. این نسخه را باید پنجمین رنگ از اکسپریا زد ۵ خواند که کاربران می‌توانند از میان گزینه‌های مختلف انتخاب کنند.

براساس اطلاعات ارائه شده این نسخه از اکسپریا زد ۵ از ماه فوریه سال جاری میلادی در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت. سونی اطلاعات دیگری را در مورد این گوشی هوشمند همچون قیمت آن ارائه نکرد. انتظار می‌رود این نسخه از گوشی سونی نیز با قیمتی برابر سایر نسخه‌های اکسپریا زد ۵ روانه‌ی بازار شود.

اکسپریا زد ۵ سونی با بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰، دوربین پشتی ۲۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، تراشه‌ی ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۱۰، سه گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با اسلات میکرو SD روانه‌ی بازار شده است. باتری این گوشی هوشمند نیز دارای ظرفیت ۲٫۹۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

این نسخه از سونی نیز با همان قابلیت‌ها و ویژگی‌های سخت افزاری روانه‌ی بازار خواهد شد و انتظار نمی‌رود شاهد تغییراتی در این محصول باشیم.

نظر شما در این خصوص چیست؟

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.