۰

کاسیو از یک دوربین جان سخت مخصوص سلفی گرفتن پرده برداشت

بازدید 1348

کاسیو در نمایشگاه CES امسال دوربین مقاومی به نام Exilim EX-FR100 معرفی نموده که نوعی سلفی کم و اکشن کم به شمار رفته و بسیار جان سخت است.

Casio_EXILIM_EX-FR100_Action_Camera-700x313

از آنجا که عکاسی از جمله هنرهای مور علاقه تقریبا همه اقشار جامعه به شمار می رود و در سال های اخیر نیز تمایل به سلفی گرفتن و ثبت لحظه های هیجان انگیز زندگی همانند صخره نوردی یا پریدن با چتر در میان کاربران افزایش زیادی داشته، برندهای قدیمی همانند شرکت یاد شده به سراغ قابلیت هایی رفته اند تا محصولاتشان همیشه به روز بوده و مشتری هایشان راضی باشند.

این دوربین دو بخش جدا شونده از هم دارد و از این رو می توانید بخش بالائی آن را به پشت کوله کوهنوردی یا جلوی لباس خود متصل نموده یا آن را از گردن خود آویزان کرده و با آن عکاسی یا فیلم برداری نمائید. از بخش پائینی که صفحه نمایش لمسی نیز هست نیز به عنوان ریموت کنترل بهره بگیرید.

casio-exilim-ex-fr100-1-640x480

در حالت کلی باید بدانید این دیوایس قابلیت های متنوعی همانند منظره یاب، تنظیمات از طریق صفحه لمسی و پخش ویدئو دارد.

همچنین باید اشاره کنیم که این دوربین یک پایه ی لولایی دارد که به کاربر اجازه می دهد آن را روی هر سطحی که می خواهد قرار داده و با کمک نمایشگر لمسی از راه دور از خود یا سوژه موردنظرش عکاسی یا فیلم برداری نماید.

این دیوایس در رنگ های زرد، سفید و مشکی ارائه و در ردیف جان سخت ها دسته بندی می گردد. دوربین مورد بحث، ضد شوک محسوب می گردد به این مفهوم که اگر ماژول منظره یاب آن از ارتفاع ۱٫۷ متری و وقتی به کنترلر لمسی وصل است، از ارتفاع ۱٫۳ متری به زمین پرت شود، هیچ آسیبی به آن وارد نخواهد شد. در ضمن، ضد آب و ضد گرد و غبار نیز هست.

جا دارد اشاره کنیم، ماژول دوربین تا عمق ۱٫۵ متری در آب را تا ۶۰ دقیقه می تواند دوام بیاورد و در ضمن، در آب و هوای سرد تا حداکثر سرمای منفی ۵ درجه سانتی گراد نیز سالم و قابل استفاده خواهد بود.

هنوز قیمت و زمان عرضه این محصول اعلام نگشته و باید منتشر ماند و دید کاسیو چه زمانی آن را روانه بازار جهانی خواهد نمود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.