۰

شرکت ریزر وب‌کم Stargazer را برای گیمرها معرفی کرد

بازدید 1535

با رشد روزافزون تعداد استریم‌ها و محبوبیت بالای سرویس‌هایی مانند توییچ، کمپانی ریزر هم بیکار نمانده و یک وب‌کم مخصوص گیمرها و استریمرها در نمایشگاه CES 2016 معرفی کرده است.
وب‌کم گیمینگ ریزر

با وجود دوربین‌های داخلی دستگاه‌های قابل حمل، خرید وب‌کم‌ها این روزها چندان رونقی ندارد؛ اما محبوبیت روزافزون استریم کردن محتوا در شبکه‌هایی مانند توییچ باعث شده تا کمپانی ریزر به فکر ساختن وب‌کم Stargazer بیفتد. این وب‌کم که در CES 2016 به نمایش درآمده، استریم‌کننده‌ها، گیمرها و کاربران ویندوز ۱۰ را مخاطبان اصلی‌اش قرار داده و سعی دارد با قابلیت‌های خاص‌اش توجه آن‌ها را به خودش جلب کند.

یکی از قابلیت‌های Stargazer امکان حذف تصویر پس‌زمینه است؛ مشابه کاری که در تکنیک پرده‌ی سبز و آبی انجام می‌شود و با آن می‌توانیم تصویر فرد را بر روی پس‌زمینه‌ای دلخواه مونتاژ کنیم. این محصول همچنین می‌تواند با به‌کارگیری فناوری دوربین سه‌بعدی RealSense اینتل، با مشاهده‌ی اشارات (Gestures) و حرکات کاربر امکان اجرای دستورات مختلف را برای وی فراهم کند. وب‌کم ریزر قادر است تا ۷۸ نقطه از چهره و ۲۲ نقطه از هر دست را تشخیص دهد و کاربر می‌تواند با آن، بازی‌ها را با تکان دادن دست به این‌سو و آن‌سو اجرا کند یا آنکه با به‌کارگیری قابلیت Hello در ویندوز ۱۰ و قرار گرفتن در برابر وب‌کم (به‌شکلی که چهره‌اش در دید آن قرار داشته باشد) وارد حساب‌کاربری‌اش شود. البته ویژگی تشخیص حرکات در Stargazer هنوز در مراحل اولیه به سر می‌برد و فعلاً جای کار زیادی دارد.

وب‌کم Stargazer می‌تواند با رزولوشن ۷۲۰p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه به فیلم‌برداری بپردازد و در تماس‌های ویدیویی هم قادر است رزولوشن ۱۰۸۰p با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را برای استفاده‌کنندگان‌اش فراهم کند. این محصول از سیستم کاهش نویز هم بهره می‌برد تا کاربر بتواند با وجود حضور در محیط‌های نه‌چندان آرام، با دردسر کمتری صدای‌اش را به گوش مخاطبان‌اش برساند. وب‌کم ویژه‌ی ریزر این قابلیت را هم دارد که از اشیائی که روبه‌روی‌اش قرار می‌گیرند، اسکن‌های سه‌بعدی تهیه کند؛ اسکن‌هایی که می‌شود آن‌ها را به چاپگرهای سه‌بعدی فرستاد.

ریزر قصد دارد Stargazer را در سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۱۶ با قیمت بالای ۱۹۹ دلار به بازارها عرضه کند. این محصول در حال حاضر تنها با ویندوز ۱۰ سازگاری دارد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.