۰

سامسونگ درحال کار برروی پتنت اسمارت‌فون های با قابلیت تا شدن است

بازدید 1062

6a0168e68320b0970c01b7c7610e1d970b-800wi (1)

نام خم شدن برای ما آشناست، عنوان الجی جی فلکس، عنوانی از آیفون و اینبار نوبت سامسونگ است. این بار زمان آغاز خط تولید تلفن های هوشمند با قابلیت خم شدن سامسونگ رسیده. با اینکه این پروژه قبلا نیز با عنوان یک کانسپت معرفی شده بود اما اینبار قضیه جدی تر به نظر می رسد.

با توجه به اخبار، خط تولید این سری قرار بود در سه ماهه دوم ۲۰۱۴ استارت خود را آغاز کند اما موانع و ایده های جدید این پروژه را به تاخیر انداخت و در آینده ای نچندان دور شاهد ساخت این نوع اسمارت‌فون از سوی شرکت کره ای خواهیم بود. با توجه به تصاویر این پتنت، بنظر می رسد سامسونگ قصد دارد خوش دست بودن را در اختیار خودتان قرار دهد تا خم کنید و لذت ببرید!

البته شایعات حاکی از این است که الجی نیز چنین پروژه ای را در نظر دارد که خط تولید اسمارت‌فون های تاشو را راه بیندازد و جواب همه اینها صبر است. آیا بازهم رقبا می توانند دنیای موبایل را متحول کنند؟  ما که امیدواریم

قبلا سامسونگ در مراسمات خود نشان داده که صفحات خم شو دور از دسترس نیستند و با به نمایش گذاشتن چند مورد، کاربران را به اتمام این پروژه امیدوار کرده و تنها کاری که باید کرد جاسازی ریز پرتودهنده های ال ای دی در زیر صفحه نمایش بصورت یکسان و اتصال به پردازنده است تا بتواند یک اسمارت‌فون تشکیل دهد. نظر شما چیست؟ آیا سامسونگ در این راه موفق خواهد بود؟

منبع

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.