۰

مشاهده نقشه آفلاین شهر تهران و یافتن مراکز خدماتی در “تهرانما”

بازدید 1106

com.arad.app.tehranama

اپلیکیشن های نقشه آفلاین، در شرایطی که به اینترنت مناسب دسترسی نداریم، می توانند بسیار مفید ظاهر شوند. اپلیکیشن تهرانما نقشه ای آفلاین از شهر تهران به همراه مراکز خدماتی موجود در سطح آن را برایتان به نمایش می گذارد.تهرانما فضایی کمتر از ۳ مگابایت از حافظه را به خودش اختصاص می دهد، با این وجود اگر خواستار استفاده از نقشه آفلاین آن باشید می بایست فایل نقشه هشتاد مگابایتی آن را دریافت کنید. با این کار دیگر احتیاجی به اینترنت برای مرور نقشه در دفعات بعدی نخواهید داشت.

600x533xTehranama-2.jpg.pagespeed.ic.7-zD80FuB5

تهرانما به غیر از نمایش نقشه، اپلیکیشنی برای پیدا کردن مراکز خدماتی و ثبت مشاغل هم هست. انواع مراکز خدماتی، از بیمارستان ها گرفته تا تا رستوران و کافی شاپ را می توانید در دسته بندی های آن بیابید، یا آنها را از طریق وارد کردن نام مرکز در بخش جستجوی اپ پیدا کنید.البته تهرانما تا تکمیل داده های این مراکز راه درازی را در پیش دارد، چرا که هنوز برای بسیاری از این دسته بندی ها مراکزی روی نقشه موجود نیست، اگر هم باشد تعداد قابل توجهی را مشاهده نمی کنید.

xTehranama-.jpg.pagespeed.ic.2NFQvUXfNC

با این حال اگر مرکزی (مثلا یک رستوران) را در آن یافتید، با اشاره روی آیکن آن می توانید از اطلاعاتی مثل شماره تلفن، وبسایت، آدرس و قیمت ها مطلع شده و گالری تصاویر مربوط به آن مرکز را مشاهده نمایید.امکان ثبت هر مکان به علاقه مندی ها، امتیاز دهی و دریافت تصاویر گالری هم برایتان مهیا شده. حسن تهرانما در دسترسی آفلاین به داده های روی نقشه است، یعنی تنها یکبار اتصال به اینترنت برای یافتن کلیه رستوران ها کافیست تا دفعات بعدی برای مرورشان به اینترنت نیازی نداشته باشید.

با این وجود تعداد کم مراکز روی نقشه، تبلیغات آزاردهنده پایین صفحه و نبود قابلیت مسیریابی مواردی هستند که می شود از آنها به عنوان نقاط ضعف اپلیکیشن قلمداد کرد. اما در کل تهرانما در زمینه نمایش نقشه آفلاین به خوبی عمل می کند و در صورت تکمیل اطلاعات مراکز در نسخه های بعدی، می تواند بسیار کاربردی تر از حال حاضر ظاهر شود.تهرانما برای گجت های اندرویدی عرضه شده و به زودی نسخه ای از آن برای سیستم عامل iOS نیز منتشر می گردد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.