۰

برخی ویژگی‌های گلکسی اس ۶ توسط شاخه‌ی نروژ سامسونگ فاش شد

بازدید 995

177439e64914ed58b8666d4f0e31987f_XL

شاخه‌ی نروژ سامسونگ ممکن است برخی از ویژگی‌های گلکسی اس ۶ سامسونگ را فاش کرده باشد. این شعبه‌ی رسمی سامسونگ سه شایعه را با همراهی سه تصویر عجیب و غریب منتشر کرده که بصورت زیرکانه‌ای به سه مورد از ویژگی‌های گلکسی اس ۶ اشاره می‌کند.

یکی از این شایعات با این عبارت همراه شده که «یکی از ویژگی‌های احتمالی، می‌تواند اسپیکرهای استریو در قسمت جلوی دستگاه باشد.» در شایعه‌ی دوم گفته شده «انتظار می‌رود گلکسی جدید دستگاهی با دوام باشد.» و در نهایت شایعه‌ی سوم مدعی است که «نمایشگر گلکسی جدید سامسونگ قرار است از سه جهت قابل دستیابی باشد.» شایعه‌ی اول تا پیش از این مطرح نشده بود اما شایعه‌ی دوم می‌تواند اشاره به بدنه‌ی فلزی دستگاه داشته باشد؛ در حالی که شایعه‌ی سوم به وضوح در خصوص سه‌وجهی بودن نمایشگر و خمیدگی آن در دو سو مطرح شده است.

Countdown-timer-ticks-down-toward-the-unveiling-on-March-1st

Will-the-Samsung-Galaxy-S6-have-front-facing-stereo-speakers

Will-the-Samsung-Galaxy-S6-protect-against-drops-and-the-elements

Will-the-Samsung-Galaxy-S6-have-curved-glass-over-both-sides

این یکی از موارد نادر است که سازنده‌ی گوشی هوشمند، مستقیما شایعات را در آغوش گرفته  و به آن‌ها دامن می‌زند. بنابراین احتمال این مساله که گلکسی اس ۶ سامسونگ در مقابل ضربه و افتادن مقاوم باشد، نمایشگری سه‌وجهی داشته و در نهایت از اسپیکرهای استریو در قسمت جلویی بهره ببرد قوت می‌گیرد.

همچنین یک شمارش معکوس نیز در یکی از تصاویر قرار گرفته به زمان مراسم سامسونگ در تاریخ ۱۰ اسفند اشاره دارد. انتظار می‌رود در این مراسم که پیش از آغاز به کار نمایشگاه MWC 2015 برگزار می‌شود از گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج رونمایی شود.

منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.