۰

جریمه ۱۵ میلیون دلاری برای سامسونگ به خاطر نقض پتنت بلوتوث

بازدید 1083

xsamsung-logo.jpeg.pagespeed.ic.pp6OHfFuxq

بر اساس حکمی که روز جمعه گذشته از سوی هیئت منصفه دادگاهی در هریسون کانتی ایالات متحده آمریکا صادر گردید، سامسونگ ملزم است که به شرکتی به نام Rembrandt Wireless Technologies خسارت بپردازد.

جالب است بدانید که صدور این حکم در کمتر از یک ساعت اتفاق افتاد و بر اساس آن، این کمپانی کره ای به خاطر نقض دو پتنت جداگانه متهم شناخته شد.

ناگفته نماند که شاکی این پرونده یک شرکت سرمایه گذار در حوزه پتنت است و به همین دلیل آشنایی کافی با قوانین مربوط به نقض امتیازها و دعوی های قضایی را دارد.

Rembrandt در ابتدا مبلغی در حدود ۳۱٫۹ میلیون دلار را به عنوان خسارت از سامسونگ طلب کرده بود که بعدها این مبلغ به رقم ۱۵٫۷ میلیون دلار تقلیل پیدا کرد.

جس جنر وکیل چشم بادامی ها هم در این رابطه اظهار داشت: «با وجود آنکه باور داریم به این شرکت بدهکار نیستیم اما باید حکم را بپذیریم چراکه Rembrandt مبلغ ۳۰ میلیون دلار را از ماه طلب کرده است.»

وی در ادامه گفت: «[تقریبا] در حدود ۲۴۰۰۰ شرکت در سراسر دنیا باور دارند که تکنولوژی بلوتوث باید به صورت رایگان در اختیارشان قرار گیرد و روشن است که نام Rembrandt در میان آنها مشاهده نمی شود چراکه این کمپانی از طریق پتنت یاد شده پول در می آورد.»

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.