۰

مانور سوپراسپورت‌های پلیس دوبی در سطح شهر

بازدید 1137

4baee1427517bd055164326e1eab3949_XL

دوبی یکی از شهر‌های زیبای جهان است که علاوه بر تبدیل شدن به یکی از مراکز تجاری جهان، جاذبه‌های توریستی مدرن فراوانی دارد. یکی از این جاذبه‌ها خودروهای سوپراسپورت مورد استفاده در نیروی پلیس دوبی است که در یک ویدئوی رسمی از سوی این نهاد به تصویر کشیده شده است.

با وجود اینکه شهر دوبی در مقایسه با سایر شهرهای جهان، قدمتی کمی دارد، اما به یکی از شهر‌های زیبا و مهم جهان تبدیل شده، بطوریکه علاوه بر آسمان‌خراش‌های سر به فلک کشیده، غرش سوپراسپورت‌ها در سطح خیابان‌ها نیز نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. پلیس دوبی برای کنترل ترافیک و متخلفانی که در سطح شهر با سرعت‌های بالا رانندگی می‌کنند، نیازمند خودروهای توانمندی است. دوبی از معدود شهرهایی است که چنین امکاناتی در اختیار دارد و نیروی پلیس به بهترین سوپراسپورت‌های حال حاضر جهان تجهیز شده است.

معمولا آگهی‌های ویدئویی پلیس مضمونی آموزشی یا هشدار دهنده دارد، برای مثال می‌توان به نمونه‌های وطنی اشاره کرد معمولا نحوه‌ی تجهیز خودروها به موارد ضروری در سفرهای زمستانی یا تابستانی را آموزش داده یا موارد ایمنی در رانندگی را تذکر می‌دهند. اما پلیس دوبی با انتشار کلیپی که در واقع برای نمایش قدرت و خودروهای این نیرو است، نظر بسیاری را به خود جلب کرده است.

در میان خودروهای لوکس و زیبای پلیس دوبی می‌توان به مرسدس بنزهای SLS و G Class، مک لارن ۱۲C، نیسان GTR، فراری FF، آئودی R8، بنتلی و نهایتا گل سر سبد این مجموعه بوگاتی ویرون اشاره کرد.

منبع-بازنشر

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.