۰

کارت گرافیک جدید انویدیا؛ پرقدرت و با قیمتی مناسب

بازدید 937

Asus-Nvidia-Gtx-960

انویدیا اخیرا کارت های رده بالای GTX 970 و GTX 980 را به بازار عرضه کرده است اما این مدل ها قیمت نسبتا بالایی دارند و برای بسیاری از کاربران هدف انویدیا مناسب نیستند. اما انویدیا اخیرا اقدام به تولید و عرضه سری جدیدی از کارت های سری Maxwell کرده است.

کارت گرافیک GTX 960 از همین سری با توان سری Maxwell امکان اجرای بازی ها روی نمایشگرهای تمام اچ دی را دارد. این مدل که قرار است به زودی با قیمتی مناسب تر از مدل های مشابه پیشین عرضه شود امکان اجرای بازی هایی مانند League of Legends با بالاترین کیفیت ممکن برای مانیتورهای ۱۰۸۰ را دارد.

این مدل با ۱۰۲۴ هسته کودا -که نصف تعداد هسته های GTX 980 و مقداری کمتر از مدل GTX 970 هستند- با توان پردازشی پایهٔ ۱٫۱ گیگاهرتز قدرت ساخته شده است. انویدیا در این مدل امکان اورکلاک را نیز مهیا کرده و ادعا می کند قدرت پردازشی GTX 960 می تواند بدون نگرانی از بروز مشکلات سخت افزاری تا ۱٫۵ گیگاهرتز افزایش یابد.

به زبان ساده مدل GTX 960 می تواند برای بسیاری از گیمرهای حرفه ای مدلی مقرون به صرفه و مطلوب باشد و جایگزینی مناسب برای مدل GTX 660 است.

در این مدل از قابلیت MFAA انویدیا که مخفف multi-frame anti-aliasing است نیز پشتیبانی می شود که اجازه می دهد در کنار نمایش تعداد فریم های بیشتر، کیفیت بهتری نیز در نمایش تصاویر و اجرای بازی شاهد باشید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.