۰

ایسر دو کروم بوک جدید و مناسب برای مصارف آموزشی معرفی کرد

بازدید 1143

ایسر در نمایشگاه BETT در شهر لندن، خبر از کروم بوک های جدیدی که با هدف استفاده ی دانش آموزان و دانش جویان طراحی شده اند داد و مشخصات آن ها را نیز اعلام نمود.

از چند سال قبل تا به حال، کروم بوک ها در حوزه ی تحصیلی جایگاه بسیار خوبی پیدا کرده اند که علت این امر نیز ضریب اطمینان بالا، استفاده ی آسان و از همه مهم تر، قیمت پایین آن هاست.

7e5i9jt-640x0

C740 و C910 هر دو مدل هایی هستند که ایسر برای زندگی به سبک دانشجویی تدارک دیده، این محصولات از طراحی جدیدی بهره می برند و مقاومت بدنه آن ها در برابر فشار ها نسبت به نسل های قبلی بیشتر شده و عمر باتریشان نیز طولانی تر گشته است.

C910 یکی از اولین کروم بوک هایست که از صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰p بهره می برد. از سوی دیگر C740 با نمایشگری ۱۱٫۶ اینچی و رزولوشن ۱۳۶۶×۷۶۸ نظرات را چندان به خود جلب نمی کند.

acer-c740-chromebook_right-facing-640x640

قلب تپنده ی مدل قوی تر هم نسل پنجم از پردازنده های Core i3-5005U اینتل خواهد بود و در C740 شاهد استفاده از Broadwell Celeron 3205U هستیم. از دیگر امکانات این کروم بوک ها می توان به چیپ ۲×۲ MIMO Wi-Fi و Bluetooth 4.0، دو پورت USB (یک عدد USB 3)، پورت HDMI و کارت خوان حافظه های جانبی اشاره کرد.

نسخه ارزان تر این کروم بوک ها، قابل حمل تر بوده و وزنی معادل ۱۳۰۰ گرم دارد. این در حالیست که باتری این مدل کشش استفاده تا ۹ ساعت را داراست. از سوی دیگر ترازو رقم ۲۲۰۰ گرم را برای مدل C910 نشان می دهد و عمر باتری آن نیز در حدود ۸ ساعت اعلام شده است.

در خصوص قیمت نیز ایسر سعی کرده تا جیب قشر دانشجو را زیاد خالی نکرده و برای C910 که با ۴ گیگ رم و ۱۶ گیگابایت فضای داخلی (۳۲ گیگابایت – در صورت تمایل) عرضه می گردد رقمی بالغ بر ۳۰۰ دلار را تعیین نموده است. برای تهیه C740 هم که با ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای داخلی عرضه می شود پرداخت رقمی معادل ۲۶۰ دلار کفایت خواهد کرد.

برچسب‌ها:,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.